bigman0712 當前離線
中級會員
TOP
jabawack 當前離線
長老會員
天文台 當前離線
進階會員
原帖由 bigman0712 於 2009-4-18 00:16 發表 其實問題係天線唔可以接地的....要絕鉛獨立安裝的.....
原帖由 天文台 於 2009-4-18 08:28 發表 之前 c-hing 你條天線接左地? 邊頭接呢? 一頭 ipx 直 plug 落張 HSDPA card 上,另一邊就用雙面貼或天線背面雙面貼貼實機殼咪 OK 囉! 那裡來接地呢?請指教!
原帖由 天文台 於 2009-4-18 12:20 發表 c-hing 唔見你TYCO果條薄片形天線慨?安左在機底?
原帖由 bigman0712 於 2009-4-18 12:48 發表 啱啱影返的.... ?v=0