我尋日出去黃金時都試玩過呢部機,咁啱佢係 show hk msn 果網頁,我試下用手指嚮 hk msn 個網頁頁掃上掃落時,發覺有少少 "cake",唔知係咪因為個網頁多圖關係呢???

TOP

本帖最後由 motang 於 2011-5-7 02:34 編輯

-------------------------------------------------------------------------------
補品篇 - (硬補)

SD咭
ICONIA既好處係有SD CARD READER之餘重可以完全食入機內.
IN1.jpg IN2.jpg
所以用SD咭做2ND HARDDISK係不二之選. 而家最化算同實用應該係32G. $3XX - $5XX.
由於日本地震令RAM價(有藉口地)上升, 所以BRO.都係早買有著數. 留意RAM CLASS. 4X 就係READ 4MB/S, 10X就係10MB/S.
當中有分SINGLE CHANNEL同DUEL CHANNEL.
為左ICONIA, 買左B LOY個隻32G DUEL CHANNEL 10X. $380 (實用30G), 佢話有20MB/S.
32g1.jpg
不過, 係ICONIA做TESTING, 幾次都唔過10, 之後用SANDISK 8G 10X, 都係唔過10.
懷疑係佢BUILD IN個CARD READER 唔過10. <= 有冇BRO可以證實下.
如果係既話, 大家就唔駛唗錢買HISPEED SD CARD,
用隻平野 A MAX 32G 10X SD CARD $319 一樣開心.
今日FORMAT過個SD CARD, CHECK倒AVG READ係13.4MB/S, 唉~又話20X, 真係信唔過...(15/4/2011)
sdtest.jpg

USB 3G 手指
冇3G, 唯有用3G手指, 試過PCCW, 好易認, 一裝DRIVE就OK, WIN7應記一功.

USB HUB
一定要買啦, 得2個USB. 插唔倒好多野. 一個插3G, 一個插手指, 已經冇哂位啦
USBHUB.jpg

USB EXT. CABLE
如果好似我咁, 要插USB 3G 手指, 最好就有條線EXTEND.
而家買個條係10cm短cable. 黃金有售
EXT.jpg

HDMI轉VGA線
去個客度PRESENT, 本來可以用ICONIA. 點知要駁PROJECTOR. 杯具~~
有冇BRO知道「HDMI轉VGA線」得唔得嫁??
答案係: 「完全唔得!」因為HDMI係DIGITAL, VGA係ANALOG. 所以BRO.可以慳番唔駛試. (2011/4/14)
可以睇番ching的post: http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1443290

vga.jpg

皮套
市面上所有皮套, 完全不適合!!!! 由於比其他10吋既平板大, IPAD等牌子機既皮套不適合, 就連山塞機都冇一部用呢個呎吋造, 係淘寶都未見有, 不過暫時聯絡到一家大廠, 叫佢一出套就CALL我. 所以用家只有等待... 一有消息, 再聯絡.

保護袋
既然知道未咁快有皮套出, 廠商好好醜醜都應該送個袋裝下機, 保護下. 跟機袋都冇個, 賣機個度又俾唔倒, 只有暫時用住NETBOOK袋.
咁啱之前ACER ASPIRE ONE個袋SIZE完全合用. 所以可以暫時頂住先~~
BAGA.jpg BAGB.jpg
保護貼
SCREEN本身應該已有保護貼, 不過再係上面做左的介紹同貼左WIN7 LOGO.
佢貼得咁好, 所以冇諗過再為佢加多一件衫, (當然係著得越少越好...)

-------------------------------------------------------------------------------

插曲:
1. 廣大既馬迷球迷可以用呢部機落注, 用安卓機同IPAD應該重未得.... (馬會話...)



-------------------------------------------------------------------------------

111.jpg (32.11 KB)

111.jpg

TOP

唔知會唔會有W501呢?問過百記都唔知喎!

TOP

唔知會唔會有W501呢?問過百記都唔知喎!

TOP

唔知會唔會有W501呢?問過百記都唔知喎!

TOP

本帖最後由 motang 於 2011-4-13 10:22 編輯

回復 15# leonsy

3G VERSION 相信都係會睇市場反應,
不過WIN7環境, 加個USB 3G手指用都好方便.
呢個應該比安卓同10S方便 (暫時...)

而且一張行3G咭既PART 成本低於$400. 我覺得佢賣貴$1000係暴利LOR....

TOP

本帖最後由 desmanwong 於 2011-4-13 12:04 編輯

Yes ar,  I can use a 3G usb modem or use my Android phone to share 3G network.  Very convenient.

If it is an Android Tablet, I may buy 3G version as they don't support 3G usb modem yet.

TOP

想請問樓主, 跟個幾隻碟有無driver?

因為有諗過買機後將佢降低做win 7 starter, 會唔會開機又或者行programme時快d

TOP

本帖最後由 motang 於 2011-4-13 12:29 編輯

回復 18# hikari_hinomoto

與其係重裝WINDOW. 不如試下裝XP, 再裝TOUCH DRIVER. 然後用之前BRO介紹既BUMPTOP.
可能會重好,
開機速度, 認為WINDOW 2000 最快, 可惜兼容不足....
裝OS真係好有挑戰性.

唔知有冇DRIVER, 睇睇先...

TOP

回復 17# desmanwong

聽講安卓連USB MOUSE都認唔倒, 有D嚇人LOR....

TOP