本帖最後由 ma_hty 於 2013-12-18 12:52 編輯

回復 9# 絕對好奇

> 點解唔買個普通220V嘅魚缸氣泵?

魚缸氣泵 也不錯.  讓我報告一下 我的氣泵資料搜集結果 吧.

買風扇, 我們會看風量.  一般 cheap cheap 4cm 小風扇, 風量大約是 5 CFM.

買氣泵, 我們除了看排氣量 (即風量), 我們還要看氣壓.  粗略地用我 高中程度的物理知識* 算了一下.  如果要經過一 10mm直徑管子 提供 5 CFM (即 142 L/min), 氣壓會需要 18 kPa.  這個要求就真頭痛了...  

對於氣泵來說, 18 kPa 是很小很小的氣壓, 而 142 L/min 則是很大很大的排氣量.  小氣壓+大排氣量 是跟一般氣泵應用的需求 反了.  舉例說, 車用小氣泵氣壓太高 (數百kPa) 用它的話耗電太多 太浪費;  魚缸氣泵 氣壓合適, 但排氣量一般只有 1-5 L/min, 排氣量太小 散熱效果成疑.

翻來復去地找淘寶, 最接近我的需求的氣泵是 http://item.taobao.com/item.htm? ... &id=35520425187 (25 kPa, 70 L/min).  看來是不錯, 但是怕它可能會太吵.  苦惱中...  苦惱中...

(註: * 我的物理知識呢... 是書到用時方恨少了, 但願我沒算錯吧. )

TOP

回復 11# ma_hty

小弟諗到師兄點解要24V(或12V)嘞!
係咪想駁埋噴頭散熱風扇嚟開關同攞電比隻氣泵?
係就買個普通220V嘅魚缸氣泵再加隻24V relay就得嘞!

TOP

回復 10# dtom

我嗰隻有,
不過較最大都係緊緊夠風,
噪音亦幾大下!

TOP

ma_hty兄, 呢種pump啱唔啱口味? HVLP Turbine (high volume low pressure)

可參巧以下影片, 應該唔算好嘈 (以佢size 計, 對比高壓pump). 如果搵到佢的結構圖, 可能可以DIY一個低D 功率的.

http://youtu.be/Jitv9c5WHOc?t=2m5s

TOP

TOP

呢個 :
不過貴左啲 ....
wklee 發表於 2013-12-19 13:02



噴槍都比你諗到, 勁!
印完可以用黎噴油上色, 一物多用.

TOP

呢個 :
不過貴左啲 ....
wklee 發表於 2013-12-19 13:02



    噴筆泵有尐冇咁貴

TOP