mig33 當前離線
...- .-. ..--- -..- -- --.
進階會員
話說我早前係上星期六..為左佢個SHURE耳機..就唔要街霸果D回贈..直接係網上申請.. 咁星期日因為自己手殘.. ... waibbchun 發表於 17-6-2014 10:22 PM
TOP
waibbchun 當前離線
中級會員
回覆 waibbchun 30個月約VS 24 個月約 有WIFI VS 無 WIFI 有UHUB VS 無UHUB 平均$168 VS 平均$206 好大 ... 留白兄 發表於 2014-6-17 23:32
D人上黎前,SYSTEM會send個SMS比你先 肥寶 發表於 2014-6-18 06:59
肥寶 當前離線
XexeX 當前離線
kensonhk 當前離線
http://i1220.photobucket.com/a
Frozen 當前離線
未裝都咁煩,你仲諗住用佢… XexeX 發表於 2014-6-18 11:54
樓主, 咁點解一定換要冇wifi? 個wifi服務都係唔使錢, 同埋你唔鐘意可以唔用佢,其實無謂攪到自己吧 ... kensonhk 發表於 2014-6-18 13:58
外判係咁上下,耍左你咪算囉 Frozen 發表於 2014-6-18 14:34