話說我早前係上星期六..為左佢個SHURE耳機..就唔要街霸果D回贈..直接係網上申請..

咁星期日因為自己手殘.. ...
waibbchun 發表於 17-6-2014 10:22 PM


上次取消家居電話,火滚...

雙方鬥留言

已經係佢地門市填表簽名取消,仲要等佢取消部來電確實

乜我親身去仲唔夠確實咩?!

TOP

回覆  waibbchun


30個月約VS 24 個月約
有WIFI VS 無 WIFI
有UHUB VS 無UHUB
平均$168 VS 平均$206
好大 ...
留白兄 發表於 2014-6-17 23:32

我意思係..佢多咁多野仲平D..
咁一般人都會JOIN 平D果個..
但係有時真係唔需要佢某D服務..想CUT番...
不過唔知咁麻煩..

TOP

D人上黎前,SYSTEM會send個SMS比你先
肥寶 發表於 2014-6-18 06:59



    我己經係星期日(即上黎前一日) 收到相關SMS..

TOP

回覆 13# waibbchun


    咁地真係有D問題

TOP

未裝都咁煩,你仲諗住用佢…

TOP

樓主, 咁點解一定換要冇wifi? 個wifi服務都係唔使錢,

同埋你唔鐘意可以唔用佢,其實無謂攪到自己吧

TOP

樓主,我都覺得pxxw玩你,我頭先打去1000問,客服都話唔可以換冇wifi o既modem,(200MB個PLAN就係冇WIFI 用MODEM)
因為呢個plan包埋,如果你唔要wifi功能,你要安裝後再打上台叫佢取消! 所以你安裝果日唔知會唔會比返個有WIFI功能O既MODEM你?

TOP

外判係咁上下,耍左你咪算囉

TOP

未裝都咁煩,你仲諗住用佢…
XexeX 發表於 2014-6-18 11:54


其實都係因為7年前用過PCCW..所以想試下佢係咪改善左..
二黎HKXX加價都係一個原因..都可以算係無得揀..
(我唔介意佢加價..但我介意佢乜都無俾多到就加價..又唔駛拉新線..速度又不變..加我62%)

   
樓主, 咁點解一定換要冇wifi? 個wifi服務都係唔使錢,

同埋你唔鐘意可以唔用佢,其實無謂攪到自己吧 ...
kensonhk 發表於 2014-6-18 13:58


其實我無一定要..我只係打上去1000問野順便問..
見各位大大都劣評隻野..
佢如果一句話唔得..我已經唔會問落去...

個問題係佢答我得..而家又玩我..咁算點?

外判係咁上下,耍左你咪算囉
Frozen 發表於 2014-6-18 14:34



    見識少..唔知原來CS都係外判..唉..

TOP

UPDATE(20/6/2014)
星期三及星期四分別有一男一女SALES 通知我話改時間星期五..
我都重申係咪唔可以唔要WIFI..係就由佢..
但佢地不約而同話無問題..仲話已經係SYSTEM改左...
今日..師父打黎..佢已經記得我張ORDER..佢:"靚仔..張單仲係未改喎"
我再次打上1000..佢重申見到SYSTEM已經改左唔係WIFI MODEM..
我又問咁個師父點解咁講..叫佢地溝通下..
斷斷續續HOLD左15分鐘線..佢話今次真係傾清楚..無問題可以裝..約下星期二...
我話今晚唔得?
佢話光纖只可以早午兩個時段裝...
我叫佢DOUBLE CONFIRM真係無問題..因為我已經無假期可以再請..再唔得我無耐都要CUT..
佢話再覆我期...

下午14:15 直到而家21:22 未有任何電話回覆..(我己經怕左佢連公司/屋企/手提電話留晒俾佢地)

TOP