提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

之前去朋友屋企, 見佢換左部LETV 既50吋都幾好, 老婆大人都讚, 難得佢今次批准, 搶到就有得換機, 搶唔到就( ...
taskiranton 發表於 2014-11-28 15:23


你部電視咩型號,我想收部TV.=.=

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

收幾錢? 我想知咩牌子咩價位, 幾十蚊我就廢時攪黎攪去
taskiranton 發表於 2014-11-28 16:30


我問緊你用緊個部咩牌子型號?
你走來問番我...

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

本帖最後由 kevin169 於 2014-11-28 17:00 編輯
之前樓下問過收買老先120蚊, 咪攪, 捐比人好過, 問清楚好過講一大輪得個吉就無意思, 數還數, 路還路 ...
taskiranton 發表於 2014-11-28 16:56


你都要講型號先報到價.....你唔係要我買大小,估你部機係咩.
無資料,點講個價錢你知啊?
岩唔岩用都未知,就講錢.

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咁無野啦.你當我無講過野,謝謝.

TOP

你部電視咩型號,我想收部TV.=.=
kevin169 發表於 2014-11-28 15:29

師兄係唔係有回收價單?我都想睇部舊機值幾錢, 岩我就即換, 少個借口, 3號即搶部letv, 搶到就賣比你好無?

TOP