原帖由 Qookei 於 2009-3-15 11:29 發表

唔嚴重就忍左佢算la


yes, after like 12 hours of usage

TOP

原帖由 Mitsume 於 2009-3-15 11:39 發表


yes, after like 12 hours of usage

一陣換一換又有點又偏色仲煩

TOP

原帖由 Mitsume 於 2009-3-15 11:17 發表
1. 間唔中黑一黑畫面
Just flashed!!!


你係唔係用跟機條DVI線呀

之前有Ching話跟機條DVI線差,換左第二條DVI線就冇再間唔中黑一黑畫面

TOP

原帖由 A380 於 2009-3-15 18:29 發表


你係唔係用跟機條DVI線呀

之前有Ching話跟機條DVI線差,換左第二條DVI線就冇再間唔中黑一黑畫面


No, I used the DVI cable that I used to use before... so I did not use the one that comes with the 2709

so its not the cable for sure

TOP

點樣檢查係a01定a02?

TOP

原帖由 stranger1202 於 2009-3-15 21:11 發表
點樣檢查係a01定a02?


睇機背同盒

TOP

嗯嗯...

左右panel有偏色...

TOP

頂,DELL打比我話冇新既2709,暫時冇得換住,唔知幾耐先有

TOP

原帖由 inori 於 2009-3-16 15:05 發表
頂,DELL打比我話冇新既2709,暫時冇得換住,唔知幾耐先有


我今日都收到
佢話全新冇貨要等一星期
我估dell要我果部同下次dell ga 貨期一齊派

TOP

原帖由 dkam 於 2009-3-16 05:10 PM 發表


我今日都收到
佢話全新冇貨要等一星期
我估dell要我果部同下次dell ga 貨期一齊派


佢直頭同我講唔知要等幾耐

TOP