Mitsume 當前離線
唔識打中文, 剩係識用手冩板~ .. ...
進階會員
原帖由 Qookei 於 2009-3-15 11:29 發表 唔嚴重就忍左佢算la
TOP
Qookei 當前離線
Heavy Mac User
特級會員
原帖由 Mitsume 於 2009-3-15 11:39 發表 yes, after like 12 hours of usage
A380 當前離線
初級會員
原帖由 Mitsume 於 2009-3-15 11:17 發表 1. 間唔中黑一黑畫面 Just flashed!!!
原帖由 A380 於 2009-3-15 18:29 發表 你係唔係用跟機條DVI線呀 之前有Ching話跟機條DVI線差,換左第二條DVI線就冇再間唔中黑一黑畫面 。
stranger1202 當前離線
loklokxp 當前離線
原帖由 stranger1202 於 2009-3-15 21:11 發表 點樣檢查係a01定a02?
inori 當前離線
Sony A7R3
dkam 當前離線
原帖由 inori 於 2009-3-16 15:05 發表 頂,DELL打比我話冇新既2709,暫時冇得換住,唔知幾耐先有
原帖由 dkam 於 2009-3-16 05:10 PM 發表 我今日都收到 佢話全新冇貨要等一星期 我估dell要我果部同下次dell ga 貨期一齊派