我張network iii扣埋最後一期$48 1G data之後淨低$5.91。有無ching建議下餘額有咩用

TOP

其實NETWORK3可否MNP?

TOP

我張network iii扣埋最後一期$48 1G data之後淨低$5.91。有無ching建議下餘額有咩用 ...
bthk389 發表於 2015-2-27 14:13

商台捐款熱線: 50881903

send一個空白短訊去呢個號碼
就會捐$5比特定機構 (日日唔同) 

TOP

其實NETWORK3可否MNP?
格拉底 發表於 2015-2-27 17:02



    want to know too

TOP

咁都得?用鴨记买啲卡做善事咪蚀死啲電讯公司!

TOP

我用">"原意係箭嘴頭一級快過一級嘅意思,並非"大於"咁解, 做成各位師兄嘅誤會實在抱歉懇請見諒 ...
syeung 發表於 2015-2-23 11:51

編輯番啦

TOP

咁都得?用鴨记买啲卡做善事咪蚀死啲電讯公司!
jetflyer 發表於 2015-3-9 09:50

用過幾張CSL $48 本地儲值卡,開完¥38/300M/30日後剩低¥10,發兩個捐款短信捐咗

TOP

咁都得?用鴨记买啲卡做善事咪蚀死啲電讯公司!
jetflyer 發表於 2015-3-9 09:50

係幫佢地做下善事

via HKEPC Reader for Android

TOP

用過幾張CSL $48 本地儲值卡,開完¥38/300M/30日後剩低¥10,發兩個捐款短信捐咗 ...
lailailai 發表於 2015-3-9 11:05
點捐?

TOP

用過幾張CSL $48 本地儲值卡,開完¥38/300M/30日後剩低¥10,發兩個捐款短信捐咗 ...
lailailai 發表於 2015-3-9 11:05



CMHK 儲值卡試左, 可惜唔得....

TOP