cumlaude 當前離線
進階會員
YouTube 240p質素/低bitrate既片仲得 高登天后 發表於 2015-4-20 06:58
TOP
polymer12 當前在線
癲羊 當前離線
iPod Family
特級會員
師兄,請問這個速度是 3G(行 PCCW 網絡) 定 4G(中移自己網絡)? Thanks ? ... cumlaude 發表於 2015-4-20 06:40
高登天后 當前離線
Pretty Girl
這張卡可以行 3G ,也可以行 4G ,請問講緊 3G 定 4G ? Thanks ! cumlaude 發表於 2015-4-20 07:14
sing 當前離線
lyh1993 當前離線
紅色CM690擁有者
師兄,請問你進行測速的 Plan 是否中移 限速(384 k)不限量的 3G lte $68 月費 Plan(實際可以行 4G)? ... cumlaude 發表於 2015-4-19 11:37 PM
有師兄話這張卡睇唔到電影(因為太慢),請問你用限速 4G 睇唔睇到電影? Tks ! ... cumlaude 發表於 2015-4-20 12:18 AM
我都係人仔限速plan 上台客, 但得500kbps, 但又有好多c hing 話上台有700kbps, 係咪因為我平過$96 所以慢 ... 癲羊 發表於 2015-4-20 02:00 AM
Man@MFHK 當前離線
而家傾電話會跳2G 好痳煩 等緊CMHK volte polymer12 發表於 2015-4-20 09:46
denc 當前離線