alan710 當前離線
中級會員
TOP
UK-BBOY 當前離線
■□★Popping愛好者★□■ ...
特級會員
多謝師兄精簡嘅分析! qiY 發表於 2011-6-30 15:11
qiY 當前離線
唔使客氣~ 不過''垂直設計''唔一定完美既,同顯卡配合仲有一些不足地方~ 可能要留意番顯卡散熱器係邊種設計 ... UK-BBOY 發表於 2011-6-30 16:53
咁~而家問題又嚟啦! 現時小弟的顯卡係使用導熱版的! 咁對顯卡嘅散熱有無影響呢? Thx!!! ... qiY 發表於 2011-6-30 17:26
回復 UK-BBOY SAPPHIRE VAPOR-X HD5770 qiY 發表於 2011-6-30 17:42
jackiefx 當前離線
單手掐死熊
進階會員
ivanng213 當前離線
ivan..
其實師兄係可以自己搵出答案,但睇吓你會唔會咁做~ 小弟就自問無咁本事,一梨間房細,二梨部機實在太重喇,比 ... UK-BBOY 發表於 2011-6-30 18:39