回復 36# wilsonkf


咁好服務??! 呢樣真係加好多分喎

TOP

多謝師兄精簡嘅分析!
qiY 發表於 2011-6-30 15:11

唔使客氣~
不過''垂直設計''唔一定完美既,同顯卡配合仲有一些不足地方~
可能要留意番顯卡散熱器係邊種設計,如果用公版渦輪式就無太大問題
如果用長長熱導管o既HS,溫度上好大機會會出問題
上次問Tony大都有解釋過~
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=2

TOP

唔使客氣~
不過''垂直設計''唔一定完美既,同顯卡配合仲有一些不足地方~
可能要留意番顯卡散熱器係邊種設計 ...
UK-BBOY 發表於 2011-6-30 16:53


咁~而家問題又嚟啦!
現時小弟的顯卡係使用導熱版的!
咁對顯卡嘅散熱有無影響呢?
Thx!!!

TOP

咁~而家問題又嚟啦!
現時小弟的顯卡係使用導熱版的!
咁對顯卡嘅散熱有無影響呢?
Thx!!! ...
qiY 發表於 2011-6-30 17:26

邊張呀~有無圖睇吓?

TOP

回復 44# UK-BBOY

SAPPHIRE VAPOR-X HD5770

http://www.price.com.hk/product.php?p=114946

TOP

回復  UK-BBOY

SAPPHIRE VAPOR-X HD5770
qiY 發表於 2011-6-30 17:42

官網就建議用渦輪式直接排出機箱會比較適合
唔係行hp就真係唔太清楚,行''均熱板''尼d可能真係要問問tony大

02.JPG

TOP

回復 41# alan710

LIAN LI不嬲都會咁,免費俾D你MISS左既PARTS你

TOP

我自己對鋁箱冇咩感覺

但係sliverstone有向上風道,ap181就吸引到我
重有就係D執線好方便,好易執
我兩把ap181都3xx la
700蚊買個sliverstone都令過CM果D掛

TOP

回復  UK-BBOY

SAPPHIRE VAPOR-X HD5770
qiY 發表於 2011-6-30 17:42


其實師兄係可以自己搵出答案,但睇吓你會唔會咁做~
小弟就自問無咁本事,一梨間房細,二梨部機實在太重喇,比較唔到
如果你地方夠,d線又夠長,可以改變吓成部機方向
(即係前面板向地下,d線向上)模擬吓顯卡垂直放,比較吓個溫度就即刻一清二清楚~

雖然係行得通,但講明先~''小心爆面板''

TOP

其實師兄係可以自己搵出答案,但睇吓你會唔會咁做~
小弟就自問無咁本事,一梨間房細,二梨部機實在太重喇,比 ...
UK-BBOY 發表於 2011-6-30 18:39



    好似有D危險:funk:

TOP