回復 42# 雲雨巫山
果 2 個網頁 d 人其實講左等於沒講 佢地只識話 "restart" 但都沒講裝左 d 咩同做下基本 isolation 去試係咩攪到 hang 機
我比我部機 Frozen 左的 app, 同安裝左的 app list 你reference 下, 睇下你自己有沒裝左 d 咩可疑 app
你 2手機可先唔裝 sd card (我裝左張 32GB sandisk ultra), factory reset, 充好電後咩都唔裝, 試下就禁上網幾個鐘睇下有沒問題先, 如果會 hang 機, 你部野 9 成有 hardware 問題
如果唔 hang/restart, 咪先慢慢再裝番 d app/sd card 去試
我平時記得就會一日人手 reboot 一次, 不過佢 charge 完電會 reset 左個電池記錄, 所以 show 唔足時間, 我係 shell 到打 uptime, 你會見到已 run 左 21個鐘沒 reboot
|