回覆  se126


  唉.....
尋日一日用得14GB咋....
全日開住MYTV睇新聞台

今日即去SSP買左個強勁USB RO ...
ckcleung 發表於 2015-7-31 17:09

數記$188岩晒你

TOP

本帖最後由 cumlaude 於 2015-7-31 21:39 編輯
即時就唔會用到9.5GB
se126 發表於 2015-7-31 15:23


應該是 7 月 30 號(星期四)  晚上才開始執行 6GB  FUP,所以在這個 cut-off  time  之前,有些人用左 20 幾  GB 都無事。

TOP

本帖最後由 cumlaude 於 2015-7-31 22:10 編輯

中國移動香港的  $80  面值卡(SSP 售價  $48 張,Y 拍  $55  張 ,中國移動香港網上店(1 cm 店)   $65 張,用掛號信寄到你屋企,已包郵費) ,一張卡可以開三次  10 天上網套餐(總共可以上網 30 天),使用 4G 設備,速度是 7xx  至  9xx  kbps,如果使用 3G  設備,速度沒有 7xx   kbps 。一向沒有執行  FUP ,從來不限速,將來就唔知。此卡可以 tethering,用到喺平板同 4G 手指/Pocket Wifi ,看 #359    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=&page=36

中移 80 元面值卡免費送  10 天上網(一張卡總共可以開三次  10 天上網套餐,即是可以上網 30 天),有圖有真相,看
#40    http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D2&page=4



有三位師兄有用過這張卡,該卡聲稱每日 1GB  FUP,但過咗  1  GB 都唔會明顯減速。一向話有 FUP ,但一向沒有執行過(至現時為止都沒有執行過,將來會不會改變就不知道了),這三位師兄:
#9       http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D4&page=1
#27     http://www.hkepc.com/forum/viewt ... page%3D4&page=3
#254   http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=&page=26

請參考用家  01faifaifai 兄的評價,  #234 http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ;extra=&page=24
亦可看 denc 兄出的帖 試用報告-人仔3G/4G儲值卡代替家用寬頻  

亦有其他師兄的測試帖,附測速圖,看“人仔台 3G 4G“ 這個帖 #40  http://www.hkepc.com/forum/viewt ... p;extra=&page=4

此卡可以用 3G  上網(PCCW 網絡),PCCW 3G 網路質素都幾差下。
也可以用 4G  上網(CMHK 自己網絡), 口碑是不錯的。

TOP

見大家咁講
我今日特登試下
都用咗3GB幾.加埋早兩都有用咗8GB
之後收到短訊
但仍未限速

TOP

話口未完,終於來了

TOP

見大家咁講
我今日特登試下
都用咗3GB幾.加埋早兩都有用咗8GB
之後收到短訊
但仍未限速 ...
01faifaifai 發表於 2015-7-31 22:21


01faifaifai  師兄,可唔可以 post  短訊的相黎睇下?  我想知道是否人人收到的短訊都是話每月的 1 號解速(從 0 開始計算累計數據用量)。Thank you !

TOP

話口未完,終於來了
01faifaifai 發表於 2015-7-31 22:46


方丈好小氣

TOP

話口未完,終於來了
01faifaifai 發表於 2015-7-31 22:46

好快就破地獄

TOP

01faifaifai  師兄,可唔可以 post  短訊的相黎睇下?  我想知道是否人人收到的短訊都是話每月的 1 號解 ...
cumlaude 發表於 2015-7-31 22:56


12點後再睇下咩環境

Screenshot_2015-07-31-22-58-45.jpg

Screenshot_2015-07-31-23-02-55.jpg (126.54 KB)

Screenshot_2015-07-31-23-02-55.jpg

TOP

好快就破地獄
se126 發表於 2015-7-31 22:59


若果好似短訊咁講,每月一號會重置,咁真係要搵d數口好嘅Ching點擇日重賽最有so。
拜托拜托!精叻嘅Ching攪通d混卡、重賽嘅策略。

TOP