官方客戶服務, 維修中心

本帖最後由 motang 於 2011-4-20 23:46 編輯

官方客戶服務, 維修中心
-------------------------------------------------------------------------------


宏碁客戶服務中心
為客戶提供多媒體個人電腦、筆記型電腦、顯示器及智慧型手機產品的維修及客戶服務。

客戶服務中心及服務熱線辦公時間*:
星期一至星期五 上午 9時至 12時 及 下午 1時 至 5時30分星期六 上午 9 時 至 下午 1 時
星期日及公眾假期 休息

地址:九龍觀塘成業街6號泓富廣場18樓1室
電話:2520 2000
傳真:2866 2685

*由2011年5月1日起,客戶服務中心及服務熱線辦公時間將作出如下更改:
星期一至星期五 上午 10時 至 下午 7時30分
星期六 上午 10時 至 下午 2時30分
星期日及公眾假期 休息

TOP

TOP

TOP

本帖最後由 motang 於 2011-4-16 11:08 編輯

回復 82# lkj258poi

唔該BROS., 已搵到答案....
http://support.mozilla.com/zh-TW/questions/792359#answer-146844
而家ZOOMING 好左好多, Firefox 勁過ie
唔好意思,應該講,如果部機快,IE 會好smooth 但係iconia慢,所以IE會失控
但firefox係一格格ZOOM 所以反而效果好的...

TOP

但播1080p概mkv file好lag...

TOP

但播1080p概mkv file好lag...
Stupid_Germini 發表於 2011-4-16 11:09


係呀. 1080P好勉強~~

TOP

要成500X??有無平D介紹呀
nathan888 發表於 2011-4-16 11:23


的確好肉赤....

TOP

點解WINDOW唔出平板?
nathan888 發表於 2011-4-16 11:23


有好多架

TOP

回復 85# Stupid_Germini
ching你係用咩player試??
我都諗住買,主力係睇1080mkv......但係如果1080lag就真係要諗諗先

TOP

回復 92# mrbuscheung

pure codec...

TOP