iTunes store係咪一定要用信用卡啟動??

如題
最大問題我係無信用卡,部IPHONE 3G係問人借信用卡係APPLE STORE訂
而家佢iTunes store就係話我無信用卡無辦法啟用
連免費野都DOWNLOAD唔到

唔駛
方法係地區選(US)
註冊有得揀none

TOP

原帖由 200801 於 2008-10-30 22:48 發表
唔駛
方法係地區選(US)
註冊有得揀none

唔見有NONE選擇
同埋有無APPLE@香港的客服熱線
等我义下佢

[ 本帖最後由 sunhikari 於 2008-10-30 23:21 編輯 ]

TOP

原帖由 sunhikari 於 2008-10-30 23:08 發表

唔見有NONE選擇
同埋有無APPLE@香港的客服熱線
等我义下佢

用Redeem

TOP

原帖由 wmkmws 於 2008-10-30 23:29 發表

用Redeem

不過~而家好難搵!!
好多網都關

TOP

其實呢到比唔比貼密技
剛找到方法可以不用信用卡去搞,亦不需要使用Redeem
但要重新申請ACCOUNT

TOP

原帖由 sunhikari 於 2008-10-31 00:23 發表
其實呢到比唔比貼密技
剛找到方法可以不用信用卡去搞,亦不需要使用Redeem
但要重新申請ACCOUNT

可唔以pm俾我知

TOP

pm
謝謝
唔該

TOP

原帖由 風十三 於 2008-10-31 00:54 發表
pm
謝謝
唔該

PM了
個方法只限DOWNLOAD免費野用

TOP

原帖由 sunhikari 於 2008-10-31 01:04 發表

PM了
個方法只限DOWNLOAD免費野用

pm me pls

雖然我JB左可以用Cydia/Installer/91手機助手裝App
但因為我冇信用卡
暫時仲未有Apple ID
搞到連最基本App Store既free App都dl唔到

TOP