jasonatepc 當前離線
中級會員
Polynomials 當前離線
TOP
艾域 當前離線
大檸樂 當前離線
進階會員
原帖由 大檸樂 於 2008-12-7 19:07 發表 我自己覺得SPB KEYBOARD 幾好 介面簡單易用英文+倉頡+速成可以自己用邊個開邊個
笨孩子 當前離線
原帖由 笨孩子 於 2008-12-7 22:13 發表 我都想知SPB 速成有的嗎? 有我就轉用啦
ben_998 當前離線
louisney 當前離線