WM 有呢種全畫面既倉頡輸入法末?

有無人用緊?效果如何?

係咪有埋英文?

有我就唔使買D有鍵盤既WM機,,,,

[ 本帖最後由 jasonatepc 於 2008-12-5 01:07 編輯 ]
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

師兄, you may try touchpal。although not full screen, its key is large enough to key in by thumbs.

TOP

TOP

我自己覺得SPB KEYBOARD  幾好

介面簡單易用英文+倉頡+速成可以自己用邊個開邊個

TOP

原帖由 大檸樂 於 2008-12-7 19:07 發表
我自己覺得SPB KEYBOARD  幾好

介面簡單易用英文+倉頡+速成可以自己用邊個開邊個

spb點用速成??

TOP

我都想知SPB 速成有的嗎? 有我就轉用啦

TOP

原帖由 笨孩子 於 2008-12-7 22:13 發表
我都想知SPB 速成有的嗎? 有我就轉用啦

我都想知

TOP

應該係咁,先安裝香港政府出既速成,等個電話有左個 ime file,咁係 spb 就可以打速成,.

TOP

咁似落機亞5800既介面

TOP

咁似落機亞5800既介面

TOP