john.smith 當前離線
進階會員
haruhi 當前離線
初級會員
TOP
yoyo348 當前離線
原帖由 haruhi 於 2008-12-19 14:53 發表 有興趣,但唔想開淘寶account:,因好小用
reyzkyo 當前離線
KYO
中級會員
fishing_tonny 當前離線
原帖由 yoyo348 於 2008-12-19 15:22 發表 John Smith ! 你買我買!
levin111 當前離線
原帖由 yoyo348 於 2008-12-19 16:17 發表 我幾十蚊銀漆都試過了, 唔識用........ 我用Asrock D1333-667 冇mod 冇加電, 上2.13G John 兄, 你G43 咁鬼勁, 都要hard mod?