GTA 出左 1.02 patch, 大幅優化遊戲速度

我用 E6600 + 4870 512 MB, auto configuare 都可以玩得好順, 不用考慮升級電腦了, 不過我想如果有 四核心  + 1 GB 顯示卡, 效果肯定更加好

http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html

[ 本帖最後由 kelvinchi 於 2009-1-24 15:13 編輯 ]

咦??咁我拿拿聲DL黎試下先~~~

[ 本帖最後由 GENJI0318 於 2009-1-24 15:15 編輯 ]

TOP

個patch file 唔係好大炸wor  遲d會唔會有aa setting

TOP


多左

TOP

原帖由 kelvinchi 於 2009-1-24 15:13 發表
我用 E6600 + 4870 512 MB, auto configuare 都可以玩得好順, 不用考慮升級電腦了, 不過我想如果有 四核心  + 1 GB 顯示卡, 效果肯定更加好

http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html


4850
auto 不嬲都順

TOP

我以為死人rockstar一早放棄咗pc版

TOP

Thanks Sharing~

係咪update 1.02 會有埋1.01?

[ 本帖最後由 JLV1818 於 2009-1-24 16:46 編輯 ]

TOP

Intel core 2 duo 6400 + 8800GTS 640M in 1600 x 900 (all high, shadow 2) 都好順....正過 x360 ver..

TOP

要人手DOWN的

TOP

原帖由 alvin009 於 2009-1-24 17:28 發表
Intel core 2 duo 6400 + 8800GTS 640M in 1600 x 900 (all high, shadow 2) 都好順....正過 x360 ver..
360有獨佔的資料片 我比較注重遊戲性多過畫面

TOP