freebird 當前離線
Banned
Mitsume 當前離線
唔識打中文, 剩係識用手冩板~ .. ...
進階會員
TOP
rickylo 當前離線
中級會員
Darkaz 當前離線
Who care?
Evangeline 當前離線
原帖由 Evangeline 於 2009-3-25 23:51 發表 阿金講過應該可以用到兩年左右 但佢...RIP
zonebaby 當前離線
特級會員
yeung0_0 當前離線
福頭蛋撻 當前離線
是故,硬膠天下無敵
原帖由 rickylo 於 2009-3-25 23:39 發表 其實轉socket 有咩用?.? 多d w 俾cpu or 多d 針傳輸~ 好似am3 咁多一針 但125w 好怕佢好似old 775
dogplus 當前離線