法比仔出到聲.... 睇來都係走硬啦....

雖然之後再經阿仙奴會方講野補鑊, 但通常出到聲....
就走左差不多七成.....

佢返BARCELONA?

TOP

佢去得邊先,巴塞只要沙維一日未退下,都無位比佢踢
皇馬有卡卡啦,更加唔需要比卡卡更霸道既法比

TOP

我ML都有KaKa同法比一隊
but 法比只是KaKa後補

TOP

迫你買人姐....

TOP

原帖由 XABI 於 2009-6-26 13:59 發表
佢去得邊先,巴塞只要沙維一日未退下,都無位比佢踢
皇馬有卡卡啦,更加唔需要比卡卡更霸道既法比

沙維, 法比 & 恩尼思達輪流踢
Also, can join with Henry, more team work

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

原帖由 法比嘉輝 於 2009-6-26 18:05 發表
迫你買人姐....


Agreed. Now he says he's committed to the team

TOP

過巴塞就真係冇謂喇~
留係阿記咪好羅, 話晒雲格都係恩師嗎

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP