GA-MA790GPT-UD3H 依塊幾多銀呀

係唔係出左???

幾時到港呀..................
長晒啦

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-28 20:48 發表
係唔係出左???


正都報價$ 1070
jumbo $ 1090
呢塊板有乜優點

TOP

原帖由 danny2244 於 2009-8-6 23:30 發表


正都報價$ 1070
jumbo $ 1090
呢塊板有乜優點


因790fx試晒,咪試下其他板
但發現 4+1 相比想像中好好多想試多塊

TOP

different from GA-MA790GPT-UD2H?

200 dollars more

TOP

原帖由 wai896 於 2009-8-7 08:28 發表


因790fx試晒,咪試下其他板
但發現 4+1 相比想像中好好多想試多塊


咁$$$多幫大家試

TOP

原帖由 tuenmun 於 2009-8-7 09:24 發表


咁$$$多幫大家試


因為我係傻奶撻妹妹羅.........

你需要我嗎???

TOP

原帖由 wai896 於 2009-8-7 11:19 發表


因為我係傻奶撻妹妹羅.........

你需要我嗎???


Sorry 我係正常人
唔合你

TOP

原帖由 tuenmun 於 2009-8-7 12:38 發表


Sorry 我係正常人
唔合你


算........我奶我D硬件..................

TOP

原帖由 wai896 於 2009-7-28 20:48 發表
係唔係出左???
請問係咪大細板都有???

TOP