1mm Teflon Mouse Keeper 用後感覺.

已經開團啦!
多謝支持!!!
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... age%3D1#pid21371285

找了很久Logitech MX-R 的 Mouse Keeper,
不知為何很少地方有售,
好像無MX-R 的 Mouse Keeper 市場一樣,
幾經辛苦終於找到了較好的Mouse Keeper,
標準是0.5mm , 現買到的是1mm Teflon,
形狀比原裝的較細了一點,
使用後感覺比原裝的更加順暢,
現配合Steelpad SX 使用感覺十分滿意.

[ 本帖最後由 kimleung 於 2009-9-7 02:35 編輯 ]

SNC00106.jpg (50.88 KB)

Logitech MX-R

SNC00106.jpg

SNC00098.jpg (45.21 KB)

Logitech MX-1000

SNC00098.jpg

SNC00107.jpg (47.94 KB)

換後相

SNC00107.jpg

SNC00109.jpg (36.13 KB)

換後相1

SNC00109.jpg

SNC00110.jpg (42.41 KB)

換後相2

SNC00110.jpg

c hing where入手~

TOP

你起邊度買mousekeeper?

TOP

1mm...

TOP

請問師兄幾錢呢?

TOP

邊度有得買?MX-R mouse keeper我搵左好耐

TOP

有冇係比 mx 610/620 用 ga???
邊度有得賣???

TOP

我拿回以前用剩的TELFON 膠紙來比較,
這次的 1mm Teflon (德國制高純度)真的比較順暢和耐磨.
今次都算無入錯貨,
過兩日重有樣正嘢返嚟玩,
大家有無聽過"封釉"(表面處理)?

TOP

原帖由 kimleung 於 2009-8-20 14:57 發表
我拿回以前用剩的TELFON 膠紙來比較,
這次的 1mm Teflon (德國制高純度)真的比較順暢和耐磨.
今次都算無入錯貨,
過兩日重有樣正嘢返嚟玩,
大家有無聽過"封釉"(表面處理)?

u completely ignored those guy who asked u questions...

TOP

原帖由 terence0103 於 2009-8-20 15:00 發表

u completely ignored those guy who asked u questions...

佢地知道架啦, THANK YOU.

TOP