原帖由 Young33333 於 2009-8-31 23:11 發表 
我X25-E同X25-M都有用過,E行OS係超班的,不過其實M都已經好好。如果你在notebook用,又要休眠的話,小心E唔夠位,因為4G Ram上落都好大,仲要vitual memory等。如果你用RAMdrive,咁又唔同。
你好,
我都正面對呢個問題,
現PC用 15K.6 146G RAID0 DELL PERC 6I行WIN 7,
心思思想換隻SSD嚟行WIN 7,
但唔知買X25-E好定係X25-M好,
現行DDR2 8G RAM,
聽你咁講用RAMDISK+X25-E應該夠用
WIN 7行32G是否OK呢? |