【開箱文CoolIt System Boreas 12 TEC Chiller】

前言: 原本打算在十月一日正日當天用呢個開箱文黎祝賀國家成立六十周年, 但下周會較忙, 所以預先祝賀.  話說小弟原本打算執散件自砌一套水冷, 個清單已7788.  但發現有唔錯o既 ''套裝'' Aquaduct 360 XT ( http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2 ). 佢個software 監察同控制都有好評, 介面又型爆, 雖然效能唔係頂級, 但小弟自問唔係去創乜世界記錄.  當諗著買o既時候, 小弟又發現 Thermaltake Xpressar ( http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D1 ), 效能俾 Aquaduct 360 強 , 但可惜好多限制 (RCS100 a.  機箱選擇好少, 幾乎要用thermaltake 指定個箱.  裸跑架要做好大改動先accomodate 到.   b. 銅喉無flexibility  c. 底板選擇寥寥無幾  d. 顯咭尺寸同上板位置亦有限制).   正當15,16之際, 友人獻計: ''棄水取致'' 計.  原來佢自己最近入左套致冷, 話好好玩.  既然有好友行o左一條路出黎, 小弟照跟可也.

簡介 TEC(=peltier=制冷=致冷=置冷 ) :   ''一試無妨''心態下, 做o左最基本 ''科研''.  Peltier 同水冷一樣, 都係博大精深.   塊致冷片直接貼上cpu係一個玩法, 另一個係將致冷片搬離cpu, 呢個玩法會用一個FHE-Fluid Heat Exchanger (水冷頭's fancy name) 貼實CPU 做heat exchange, 熱力由coolant 經喉去到致冷片.  致冷片當然係精髓所在, 佢一面將coolant 致冷再由泵送回FHE,  另一面所產生o既熱力就聚積去heatsink 後再由風扇吹散.  同水冷系統有2 大分別:
1--唔用冷排而用heatsink
2--coolant 溫度可以低過ambient.  既係強項也同時係危險之處.  強項係可以打破水冷系統受制於  '' < ambient temp''  呢個定律.   但因為能夠低過 ambient, 所以會有機會出現 condensation.

簡介 Boreas:  CoolIT System 係一間唔太顯眼o既楓葉公司, 細公司主力出半導體致冷產品. 各個門派都有掌門人, CoolIT 個掌門人就係Boreas.  Boreas唔算新產品, 出黎行走江湖已經2年, 因此算得係見過世面 (即 field tested + 成熟).  既然係旗艦作品,   佢武功都要有番咁上下先可以壓得著個場.  佢個絕技就係12 塊TECs (thermal electric coolers)-- 分4 組分佈在圓桶形heatsink的 3,6,9,12 點位置.

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-9-25 14:37 編輯 ]

boreas-l2.jpg (31.34 KB)

boreas-l2.jpg

廢話少講, 立即解答大家最關心2 大問題:  (1) 價錢 ; (2) 效能.
(1)價錢
Stock Boreas 約 HK $4000 (basic version).
其他雜費就只得運費 (約 $700).
埋單總數: $4700

人人愛睇相, 先黎 17張相片招呼各路ching.

1-典型箱包裝
2-開箱發現有另一個箱with foam
3-內箱還有foam packing
4-2 把扇120x120x38 可以用黎做scale for reference   
5-頂部
6-後面
7-則面, 扇係抽出 (spec 同 FM123 類似- 120CFM at 2500 rpm max ~40dbA)  
8-則面看泵(內有built-in 細reservior)  
9-四組之其中一組 TECs + chiller  
10-norprene 喉 (有 anti-kink spring wrap)
11-FHE (全銅monolithic design, 網上見有用家話效能唔錯. 但呢度留下一條伏線!)  
12-FHE 底部(拋光唔錯)
13-MTEC control unit  
14-1366/775/AM2+ 扣具
15-accessory cables + screws   
16-CoolIT Thermal compound: 原裝封密膠袋.  
17-software CD, 安裝指南

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-9-24 11:47 編輯 ]

1-Boreas Unit.JPG (41.13 KB)

1-Boreas Unit.JPG

2-Box within a box (with foam).JPG (48.02 KB)

2-Box within a box (with foam).JPG

3-More foam protection.JPG (62.93 KB)

3-More foam protection.JPG

4-Full view frontal.JPG (45.8 KB)

4-Full view frontal.JPG

5-Top view.JPG (74.85 KB)

5-Top view.JPG

6-Rear view.JPG (63.59 KB)

6-Rear view.JPG

7-Side view (with fan).JPG (51.82 KB)

7-Side view (with fan).JPG

8-Side view (pump).JPG (68.82 KB)

8-Side view (pump).JPG

9-Closeup of one TEC group and chiller.JPG (51.19 KB)

9-Closeup of one TEC group and chiller.JPG

10-Norprene tubing with anti-kink.JPG (35.46 KB)

10-Norprene tubing with anti-kink.JPG

11-FHE top view.JPG (68.24 KB)

11-FHE top view.JPG

12-FHE base mirror finish.JPG (51.71 KB)

12-FHE base mirror finish.JPG

13-MTEC control unit.JPG (61.58 KB)

13-MTEC control unit.JPG

14-Mounting brackets and backplate.JPG (78.66 KB)

14-Mounting brackets and backplate.JPG

15-Cables and screws.JPG (75.02 KB)

15-Cables and screws.JPG

16-CoolIT thermal paste.JPG (70.03 KB)

16-CoolIT thermal paste.JPG

17-manual and guide and CD.JPG (49.12 KB)

17-manual and guide and CD.JPG

TOP

(2) 測試效能:
Boreas 全stock, 唯一mod 係換左Gelid GC-extreme (原裝thermal paste唔知背景, 可能有料到, 但可能性不大, 亦好細機會可以勝過GC-extreme.  將來有機會先試用. )
ambient temp= 28 C
target coolant temp =  25 C (default setting)
CPU = i7 965EE at  3.34GHz with HT on
燒測軟體 : OCCT 3.0.1 burn 6分鍾 (with HT on)
System Power usage measurement: Zalman ZM-MFC2

數據摘要:
CPU core temp under full load = 48/49/48/45C
Boreas TEC power reached during test = 52%
Total system power:
~350W (CPU idle, Boreas at 40% power)
~490W (CPU full load, Boreas at 52% power)
~550W (CPU full load, Boreas at 95% power)

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-9-24 11:50 編輯 ]

2009-09-23-22h48-CPU1.png (27.66 KB)

2009-09-23-22h48-CPU1.png

2009-09-23-22h48-CPU2.png (28.23 KB)

2009-09-23-22h48-CPU2.png

2009-09-23-22h48-CPU3.png (27.59 KB)

2009-09-23-22h48-CPU3.png

2009-09-23-22h48-CPU4.png (27.35 KB)

2009-09-23-22h48-CPU4.png

test 1.jpg (168.6 KB)

test 1.jpg

TOP

產品總結:
Pros
-全套已經plumbed+filled, 只需再按說明書做簡單接駁就得
-有775/1366/AM2+ 扣具
-MTEC 監察系統提供足夠控制 TEC/fan power + coolant temp
-效能強, 應付i7 at 3.34GHz full load綽綽有餘
-可以玩低過ambient temperature
Cons
-體型巨大, 如果要內置,只能放入大箱如TJ07, HAF 932, ATCS 840等
-因為coolant 可以低過ambient temp, 所以要小心condensation (但個專用軟件可以靈活控制,  小弟新手新手玩TEC亦唔擔心)
-外國訂, 運費貴, Warranty 1 年, 有事就要寄番加拿大
-風扇行 full speed 時風聲十分明顯 (40dbA?  感覺同FM123行full speed 時一樣 )
-TEC 先天就係比水冷食電大, 效率亦比較低.

初步心得+感想:
1.溫度
50%左右功力已經壓著i7 at 3.34 GHz full load with HT落到 45-49C.  比起V8 出 66-69C (ambient temp 29C) 足足低o左 20-24C !  可以話非常理想!    如果turn off HT, 溫度會再低5 - 6 C.
其實除左用target coolant 溫度去控制, 還可以調節TEC power 去控制.  2個之間o既關係, 小弟未有時間摸清佢o地個底.
但人心不足, 小弟見唔少外國用家更換FHE之後, 溫度會進一步降低( 達4度 之多, 咪話少o野! ).   
2.Power usage
Boreas 由一個6-pin PCIe 頭(或2 個4-pin Molex 頭) 供電.  如果記憶無錯, 6-pin PCIe 應該僅供75W, 但廠方話Boreas maximum 食130W. 再由上面數字睇, 又好似唔止 (除非MFC2 個數字唔準).  呢點遲d 有時間要搞清楚.
又CoolIT 宣稱Boreas 能夠handle 約700W max .  據外國玩家報告, 佢100%功力個效能好嚇人, idle 溫度會降落到single digit !  Full load 溫度都唔過30C.  但當佢全力發功, 2把扇亦會全速, 風聲相當明顯,  所以如果放晌台面又無任何滅音裝備, 我以為Boreas最好唔好超過佢o既80% 功力 (dissipating 550W).  (我諗緊diy個 隔音箱 或 吸音wind tunnel 或 將佢移去較遠位置.  目前離小弟對耳約2呎, 100% fan speed 個風聲嘈, 80%左右就僅可接受).  
按上面數字黎睇, Boreas 應付超頻i7 at 4GHz 再加埋 主板 cooling都好輕鬆.  但如果再加顯咭+SLI, 我諗最好分開另一組會好d (如果小弟加另一組, 今次唔會買多個Boreas, 應該會試新o野--Aquaduct 360 or Xpressar ?   RCB400 呢個無 RCS100 咁多限制, 只賣US$300 .  早幾個月先在台北computex 展出, 應該未有咁快推出上市.....或者明年夏天可以入手消暑? ).  但如果唔超i7, 咁就無 o西問題.

3.Condensation
未見有condensation.  而Boreas 裝晌裸跑架傍邊, 就算有condensation (或漏水), 損壞亦會大大減低.  
另外, 因coolant 低過ambient, 為要有效防止heat gain, 小弟安裝溫度sensors 在FHE 表面, 全時間監察溫度.  亦set 左 alarm, 當溫度低過 ambient 超過3 度, 會發出警告.  小弟亦會按香港4季(唔同dew point) 去調節個Coolant 溫度.

4.性價比
價錢同效能已經俾左大家睇, 可以自己判斷 C/P.
小弟則認為:  因為Boreas 屬TEC類別, 好難搵同類比較, 所以逼著同  ''套裝'' 水冷代表Aquaduct 360 + ''套裝'' phase vapor 代表Xpressar 比較. 只係 ''on paper only'' 比較, 因小弟未用過Aquaduct 360 + Xpressar.
Aquaduct 360 唔連個水冷頭都 $4400, 比 Boreas 貴, 估計效能不及Boreas, 所以Boreas性價比較高. Xpressar 賣約 $3400左右(唔連箱), 效能估計同Boreas 相似, 性價比會高d, 但本身限制非常大.

後話:  係咪不歸路就未知, 但總算踏出風冷門 而入TEC 門.   小弟係新手, 呢份功課算合格喇 .
閱兵檢閱開始, 各首長們, 各ching 們, 你o地好!

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-9-25 14:39 編輯 ]

Operational look.JPG (201.62 KB)

Operational look.JPG

TOP

下期上映 :  Boreas with Heatkiller 3.0
戲情簡介: 不少用家都有mod stock Boreas 叫效能更上一層樓.  幾乎一致認為只有2 個mod有功效: 換FHE + 換泵.  ''換FHE''  個improvement比較大, ''換泵'' 就細d.  所以小弟會先換上Heatkiller 3.0, 估計會再低4 度. 希望冬天到來前為Boreas 進補品.

27th Nov 2009 PS:
Please see post #102-104

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-11-27 22:19 編輯 ]

TOP

不日上映 :  小弟唔愛勁超, 以前V8 亦唔敢超, 初砌時曾短暫經超上3.8就收手, e+可以試再上.
到時會證實(或否定) 上面心得.  同場會加映Asus OC Palm 實戰報告
(個OC palm 買左番黎都未有機會摸下佢, 冷落咁耐, 好對佢唔著 )


5th Oct PS: 請看#22-23, #27

[ 本帖最後由 highflyer 於 2009-11-27 22:20 編輯 ]

TOP

嘩!好大工程!
我估大家最關心的係
$$及效能!
Thank you C Hing!

TOP

原帖由 highflyer 於 2009-9-24 11:44 發表
不日上映 :  小弟唔愛勁超, 以前V8 亦唔敢超, 初砌時曾短暫經超上3.8就收手, e+可以試再上.
到時會證實(或否定) 上面心得.  同場會加映Asus OC Palm 實戰報告
(個OC palm 買左番黎都未有機會摸下佢, 冷落咁耐, 好對佢唔著 )

C Hing如果可以的話,可否上1上4G睇睇?因為i7 920個温度就剛剛落係4G上下,4G下都仲好理想,但1上4G就會大大提昇...
Thank you!

TOP

另類毒品開箱~~~

讚~~~~

TOP

嘩嘩..
又有新毒品..
今次好大件

TOP