vood2 當前離線
進階會員
bibilubi 當前離線
TOP
CHI4NTK 當前離線
會員一個
lewis1991 當前離線
中級會員
ceremony 當前離線
大家好Battlefield: Bad Company 2 下個月2號我都訂左一個 唔知道大家有無興趣一齊玩呢:dev ... vood2 發表於 2010-2-12 09:24 AM
wargameman_X 當前離線
其實RANK SERVER點一齊玩? 下下都滿人.. 個個都要迫入去 bibilubi 發表於 2010-2-12 17:20