☆★=STK=★☆ PC版 Battlefield: Bad Company 2 招募人員中

本帖最後由 vood2 於 2010-10-12 15:16 編輯

PC版Battlefield: Bad Company 2 終於都出左正式版啦

我們團隊誠意邀請各路英雄及新手加入本團隊一齊玩一齊HIG

我地有自己既私人24小時TeamSpeak 3 Server提供畀有興趣加入既會員用
:

Battlefield 精髓在於是團隊合作,別再讓自己成為一隻孤狠,來吧兄弟們及有興趣既人士

請使用Teamspeak3自行登上TS IP: 請PM我

大家可以上 TS add 我每日晚上大約七至八時之後都會在TS上恭候大家


如有興趣加入請使用TS3軟體,請去下面條Link DL英文版
http://www.teamspeak.com/?page=downloads
全新中文化TS3大家趕快下載請去下面條Link DL
http://www.ts3chinese.com/downloads/TS3Chinese.exe

☆★=STK=★☆
團隊宗旨:
本團隊宗旨很簡單,只要你認真玩有團隊合作精神就可以。
本團隊目前並沒有要求團練,希望所有隊員能夠常常進來(Teamspeak)聊天,
積極參予隊內的決策我們希望 =STK= 團隊是一個人人平等的團隊。
所以沒有特別區分階級希望大家都相互合作。互相尊重。
同時享受成班朋人一齊打機樂趣及過程。


之前有跟我地玩過BF2既朋友,如果想歸隊既請自行用新TS3 上IP: 請PM我
http://www.teamspeak.com/?page=downloads

2005年的舊POST 話咁快有五年啦老友記
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... ighlight=stk&page=1

註:本團隊並不是什麼大團隊,只是努力集合各方好友提供一個平台給大家一起去玩一起去HIG

☆★=STK=★☆
PC版Battlefield: Bad Company 2 團隊EPC會員名單不定時更新:
ERICK
Vood2
CHI4NTK
bigjohn
ijm2 <=魔人 IJ-HK

飛熊
霆軒
A仔
ERICMING 2001
果汁機
cheaphin
ceremony
EH edmondhk
banok@HKEPC
otischau1225
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

STK ->沙頭角
GAME NAME 使唔使打 STK:XXXXXXXXX?
定係會開CLAN?

TOP

死台客

TOP

舊隊員A仔番泥報到
不過我部機玩唔到BC2啊

TOP

大家好Battlefield: Bad Company 2 下個月2號我都訂左一個

唔知道大家有無興趣一齊玩呢:dev ...
vood2 發表於 2010-2-12 09:24 AM



    0.0      ben返黎lu

TOP

其實RANK SERVER點一齊玩?
下下都滿人.. 個個都要迫入去

TOP

return

TOP

本帖最後由 vood2 於 2010-2-12 20:46 編輯
其實RANK SERVER點一齊玩?
下下都滿人.. 個個都要迫入去
bibilubi 發表於 2010-2-12 17:20



    到時可以約埋一齊去迫羅
BF2 年代都係計分制架喎過陣時我地都係同人迫架啦

TOP

回復 5# ceremony


    YE好耐無見

TOP

回復 4# lewis1991


    歡迎丫好耐無見

TOP