[開箱] Filco Tenkeyless 青軸無刻印機械式鍵盤

本帖最後由 K_C_ 於 2010-3-2 17:30 編輯

機械式鍵盤本身就有一定魅力,但當遇上無刻......會唔會變成另一層次呢?

我o地先睇包裝....包裝都係無刻???

IMAG0036.jpg

開箱喇~~~~~ 普通說明書一份

IMAG0037.jpg

再o黎主角現身!!Tenkeyless model 香港的確罕見~~

IMAG0038.jpg

瘋魔萬千用家o既5個字母~~~~~

IMAG0039.jpg

打字一流o既青軸!!

IMAG0040.jpg

配備標準綠色LED.

IMAG0041.jpg

手感方面唔再多講啦,好多舊文可以參考. Tenkeyless model對於一般文書用家真係好正.數字keypad 9成9時間冇用,而且省去keypad後隻mouse可以擺近d,又或者多d位俾佢走!!

至於無刻,除o左型仔好多之外,對於強行練好打字亦一定有幫助!!

多謝收睇!!

PS 多謝S ching借出KB以作影相之用.

wow 真係幾靚仔wor~~
D掣都係咁另面

TOP

無刻 is good when you have relatives/friends' children around and you don't want them to touch your computer

Anyway, good stuff.

TOP

無刻 is good when you have relatives/friends' children around and you don't want them to touch your  ...
Mitsume 發表於 2010-3-2 17:34


師兄有興趣入返個嗎~~~

TOP

幾錢?

FILCON 係唔係有鋼板底GA?

係FILCON 同CHERRY 同DUCKY 間煩緊選擇

TOP

幾錢?

FILCON 係唔係有鋼板底GA?

係FILCON 同CHERRY 同DUCKY 間煩緊選擇
dickxdv 發表於 2010-3-2 17:40


連運費$900有找~~

Filco係有金屬底板,非常重手~~

TOP

連運費$900有找~~

Filco係有金屬底板,非常重手~~
K_C_ 發表於 2010-3-2 17:44


OOO, 考慮一下先

TOP

eed

回復 4# sunderstan

No, I have a Filco Brown switch bluetooth version already and I find blue switch is too noisy. And I need keypad for gaming, so pass for tenkeyless.

I want to get a Topre RealForce 103 keys instead.

TOP

回復 7# dickxdv

Does Ducky has 金屬底板?

TOP

回復  dickxdv

Does Ducky has 金屬底板?
Mitsume 發表於 2010-3-2 17:51



    有人話有...

TOP