自己沖 slide..

初初睇到咁多 step ... 又要校好溫度...
好似好難攪得好咁...
不過沖過一次之後... 原來都唔係好難 ~~

重有兩條 120 ~ 一陣沖埋佢~

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

祇要齊料齊架生,冲E6係吾難,但要keep住一個固定凖確的水平就好難!
舊時用菲菻,好多商業攝影師用三分一級光圈作計算(45機枝鏡個光圏環,冇定位的,收幾多分一都得),影相時吾差好細,一般會前後三分一級各映一張,先冲正常,如果佢想返沖加三分一級,但冲得吾稳定,好易看得出來的!!
其實要keep一架E6機keep得靚,吾易架,手冲作為興趣就幾好玩旣!

TOP

我都有自己沖D76,TMAX果D.
本來都想自己沖埋E6..但係搵唔倒藥水.

TOP

九龍生活有 Kodak 的, 不過用起上來超麻煩..
我的係o係 taobao 買的

TOP

本帖最後由 pong2006 於 2010-3-16 16:27 編輯
九龍生活有 Kodak 的, 不過用起上來超麻煩..
我的係o係 taobao 買的
kcstudiohk 發表於 2010-3-15 23:32

唔知你介唔介意提供taobao條link出來?因為我喺taobao問左好多間都話唔比將藥水寄落來香港

TOP

最想沖的是黑白 反轉片.

TOP

其實自己沖同出面沖會唔會貴好多??

TOP

其實自己沖同出面沖會唔會貴好多??
Mkk001 發表於 2010-3-16 20:37



   應該平D

TOP

其實有咩架生要用到呢?

TOP

有咩架生要用到:
1)沖片罐
2)取片器135
顯影水
定影水
秒表
温度計。

TOP