網上貧速度問題



呢個速度可唔可以打去網上貧投訴?
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

bt....有無得投訴..?
你自己應該心中有數啦..

TOP

bt....有無得投訴..?
你自己應該心中有數啦..
tamchris 發表於 2010-5-14 23:52


上個月我仲無時無刻咁有六百幾kb ,今個月開始就搞成咁

TOP

你今日 reboot 左 modem/router未

TOP

Reboot Router + Modem 先啦
成日都係咁

TOP

boot 完都無分別......

TOP

唔係咪都有得拆訴
你要投訴,就要有客觀和相對公平的測試
1.單機測試, 你擺左隻router係中間,點知係咪你router問題,何況用router share俾幾部機用,嚴格來講己係唔得

2.用咩方法測試,去一個公認的server測試(e.g HKIX),  通常會係用FTP.

投訴係可以,但不可以不理性

TOP

特登抆埋router 試再打去投訴,reset埋個訊號都係唔得(一開始上到二百幾kb 之後就掉頭回落),問埋係咪有限速有隔本地peer 個客服都話無(客套說話),最後約o左師父o黎睇,睇o黎都無咩得救o架啦:curse:

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

師傅上黎咪同你試 speedtest.com.hk, speedtest.netvigator.com ...
你哩兩個 site speed 有無問題 ? 無 ...
EOS 發表於 2010-5-15 02:02


想睇下個師傅有無咩夫fit 搞下個bt

TOP