22over7 當前離線
中級會員
Yahoo! 當前離線
特級會員
TOP
minibanana 當前離線
進階會員
ktt160 當前離線
可參考Frankie007 兄Setting Yahoo! 發表於 2010-9-26 01:12
你粒1055咩code 1022果批默電1.25v 3.8ghz 火山都冇問題 minibanana 發表於 2010-9-26 18:44
我覺得想超玩ASUS好D-.- ktt160 發表於 2010-9-26 20:33
cmlee 當前離線
有冇加CPU/NB電?試下加到1.35V cmlee 發表於 2010-9-27 02:02
LKNim 當前離線
chinabyte 當前離線
Banned
有幾點要留意 1.RAM Freq. / RAM Volt. 2.CPU-NB Freq. / CPU-NB Volt. 直接上300外頻啦,隨便拎塊MSI 770- ... LKNim 發表於 2010-9-27 22:55