hkbn係噤上下ga la
次次執完site都會出好多follow
d頭無mark no./索牌既,回唔返多數掉係度9就,等出maint
&hkbn係唔會 十個煲九個蓋
佢張張都都會出1個port位,d port位唔會多,唔會少.
gpon少死port, 死port既話一定void單唔會裝,
拿左人地個port黎用,人地出maint既話,係要個c苦上去搞返
盞搞著自己.
同埋呢d 明線site裝 gpon都幾危下
你裝完,下手裝既穿喉唔會就住你條線,
爛左斷左都理得你,都係等你打上CS,搵人上黎再拉過線
同埋d fiber條條fing,一陣有人行過手多多搞兩搞你就係錦先
我度有bb1000 gpon, 線仔bb100
就算比我bb1000 $99我都唔會用
我度都係明線site
我都做過hkbn c苦,hkbn果D衰野我知得多
gpon 壞牛,lock機,死ont,死sip phone成日見
同埋hkbn所謂既速度保證計劃
你用線仔bb100既話, 用dos test, 上下載9成9都夠10240kb/s
但你用gpon bb100既話,就算fiber既光度夠曬,
下載多數係夠10240kb/s,但上載好多時係唔夠10240kb/s(多數得9000kb-10000kb)
d人好多時以為光籤入屋係好野,其實係錯
同樣bb100既話
線仔bb100 用2pair cat5駁機房既cisco 2950/2960 switch
快靚正,又唔洗ont,一插lan線就用得
好過用gpon bb100, ont要插火牛,又要擔心壞ont/火牛,出面條fiber有事 |