HKBN 之 好做唔做是是但但編

本帖最後由 3K 於 2011-2-12 22:59 編輯

上個月 , 其中一條HKBN FTTH 線發現唔通,要特登走去檢查下.
發現ONT 個 GPON 燈唔著 , REBOOT又無用 , 直插又唔得. 唯有打去HKBN叫人 檢查 .
HKBN 又要第日先到 . 唯有自己檢查下先 .
第一個發現 , FIBER 被 其他戶拉線時磨到見骨 . (圖一)
好, 以為係斷FIBER .
第二日再來 , 上樓梯時發現HKBN FTTH 分線箱外有幾條線 條條FING . (圖二至四)
HKBN 師傅未到 , 咁就自己去TRACE下條線 , 心想會唔會咁黑仔我係外面其中一條.
又諗唔通HKBN 又學左 和仔 D衰野 "十個煲九個蓋" 攞我個PORT 俾人用 !?
TRACE 左兩層樓 , 原來我條線真係 條條FING 其中一條 .
HKBN 師傅到左就同佢講 我條線係箱外面  條條FING ...... 佢一插返就通返.
佢就同我解釋 話左前個箱太亂 . 執過晒D線 . 我就咁唔好彩 . 無插返我個PORT .

之後打上HKBN投訴 , 工程部果邊竟然唔認數. 只係話線路問題.
原來HKBN工程部出名手工差 , 線亂之外 , 做野仲咁是是但但 .
執線之前唔MARK清楚原本個PORT . 執完線之後又唔CHECK . 死線又唔清 .








附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

哈哈~~~ E樣野係好正常..... 係咁上下.....
我想知道你見唔見果D 技術人員有冇公司制服??

TOP

hkbn係噤上下ga la
次次執完site都會出好多follow
d頭無mark no./索牌既,回唔返多數掉係度9就,等出maint

&hkbn係唔會 十個煲九個蓋
佢張張都都會出1個port位,d port位唔會多,唔會少.
gpon少死port, 死port既話一定void單唔會裝,
拿左人地個port黎用,人地出maint既話,係要個c苦上去搞返
盞搞著自己.

同埋呢d 明線site裝 gpon都幾危下
你裝完,下手裝既穿喉唔會就住你條線,
爛左斷左都理得你,都係等你打上CS,搵人上黎再拉過線

同埋d fiber條條fing,一陣有人行過手多多搞兩搞你就係錦先

我度有bb1000 gpon, 線仔bb100
就算比我bb1000 $99我都唔會用
我度都係明線site

我都做過hkbn c苦,hkbn果D衰野我知得多
gpon 壞牛,lock機,死ont,死sip phone成日見
同埋hkbn所謂既速度保證計劃
你用線仔bb100既話, 用dos test, 上下載9成9都夠10240kb/s
但你用gpon bb100既話,就算fiber既光度夠曬,
下載多數係夠10240kb/s,但上載好多時係唔夠10240kb/s(多數得9000kb-10000kb)

d人好多時以為光籤入屋係好野,其實係錯

同樣bb100既話
線仔bb100 用2pair cat5駁機房既cisco 2950/2960 switch
快靚正,又唔洗ont,一插lan線就用得
好過用gpon bb100, ont要插火牛,又要擔心壞ont/火牛,出面條fiber有事

TOP

hkbn係噤上下ga la
次次執完site都會出好多follow
d頭無mark no./索牌既,回唔返多數掉係度9就,等出maint

& ...
SSII 發表於 2011-2-12 03:25



    我都做過 HKBN 拉線,,, 所以我老西都唔會用......

TOP

光纖真係傻仔先會俾佢呃到...又要俾多d電費..又唔會快d...
要快就光纖200/1000啦..用100又為何用光纖呢真係攞黎搞

TOP

光纖真係傻仔先會俾佢呃到...又要俾多d電費..又唔會快d...
要快就光纖200/1000啦..用100又為何用光纖呢真係 ...
[N.H.K]anime 發表於 2011-2-12 03:57


樓主好似係用bb1000
一定要ftth

同埋有d樓得gpon,無線仔就無計la

TOP

光纖真係傻仔先會俾佢呃到...又要俾多d電費..又唔會快d...
要快就光纖200/1000啦..用100又為何用光纖呢真係 ...
[N.H.K]anime 發表於 2011-2-12 03:57



直接插 LAN 又的確係幾方便~~

TOP

hkbn係噤上下ga la
次次執完site都會出好多follow
d頭無mark no./索牌既,回唔返多數掉係度9就,等出maint

& ...
SSII 發表於 2011-2-12 03:25



    如果 HKBN 一開始就用自己 D 師父 幫客拉線,, 管理方面應該會好好多,, 果時真係見到D 線比人整到花晒冇條用得真係把幾火,,

TOP

本帖最後由 SSII 於 2011-2-12 04:57 編輯
如果 HKBN 一開始就用自己 D 師父 幫客拉線,, 管理方面應該會好好多,, 果時真係見到D 線比人整到花 ...
YO 發表於 2011-2-12 04:29

hkbn之前d gpon全部自己做ga
但越起越多 gpon site

果d DF又起到鬼5馬6, 要壁虎功先上到
佢自己果班C苦做鬼到咩,咪掉出去比SUB COM做lo


d site又 on x
好多都放成10層,有時放20層都有
人地pccw每5層一個DF....

TOP

hkbn之前d gpon全部自己做ga
但越起越多 gpon site

果d DF又起到鬼5馬6, 要壁虎功先上到
佢自己果班C苦做 ...
SSII 發表於 2011-2-12 04:54


我做果時佢仲係用微波,, 一下唔好彩 做一單 要 放十層樓再自己拉入屋....  真係 做到怕....

TOP