[徵求] [誠徵]Ipod Touch 32gb gen4

最好少花 有盒 有貼 有套/殼 有JB 有保
有意 請PM價錢..最好有相
THANKS

全新未開 你pm我開價

TOP

全新未開 你pm我開價
siutat 發表於 2011-2-14 23:17



    SORRY 我唔收全新未開

TOP