ioioman 當前離線
Banned
sonichkhk 當前離線
進階會員
TOP
kazenorin 當前離線
私はわたし:P
特級會員
我都想學多樣知識 sonichkhk 發表於 2011-2-20 02:41
呢個 spec 係今日火牛常見既 spec 規格,基本上同牛魔王果張分別唔係好大,係有幾樣新野,又冇左幾樣其他野。先睇供電表格,+12V 分開 +12V1 同 +12V2,呢種叫做雙組 12V 供電。由於現今 hardware component 對 12V 供電要求越黎越依賴,而且越黎越食電,所以大W數火牛普遍用雙組,甚至多組(有D會去到6~8組,即 +12V1、+12V2…+12V6)黎增強 +12V 供電能力。響 intel 製訂既 ATX12V 規格下,其中一組基本上設計為專門比 CPU 獨立使用。以呢隻牛為例子,其中一路擁有 18A 既+12V(+12V2)全數比晒 CPU 獨佔,其餘野就要響另一組 18A 既+12V share(+12V1)。咁做既好處係確保 CPU 供電充足,但係唔好處呢? 唔好處係,響呢個設計下,如果 +12V1其他野合共最終要 20A,而 +12V2 只用左 10A,由於2組供電係獨立既,就算 +12V2 有多,都唔可以將餘額轉過去比 +12V1 用,最終就係唔理你隻牛有幾多 W 都好,都係供唔夠電,唔夠力推。 為左彌補呢個問題,各火牛廠都自己諗計解決。其中有D做多組以分灘負擔,亦有下隻牛既解決方案,呢個一陣至講。
lionfish 當前離線