開箱 MONUEAL 320 簡單的. (補完左圖)

本帖最後由 billie 於 2011-5-14 19:00 編輯

IMG_1263.JPG

打開左佢...D 紙皮好靚,好厚.

IMG_1264.JPG

MENU. REMOTE, CD, 電心, CDROM 面版

IMG_1265.JPG

正面睇

IMG_1266.JPG

右邊

IMG_1267.JPG

左邊 可惜得USB 得2.0... 仲要寫住...太失敗了. 好在唔用可以CLOSE左佢..

IMG_1271.JPG

上面望入去, 可以裝3隻3.5HDD, 1隻5.25 ROM

IMG_1270.JPG

後面睇. D SLOT 版麻麻地...感覺唔夠HIGH...

IMG_1269.JPG

邊位排氣

IMG_1268.JPG

底部牛牛入風.

IMG_1272.JPG

由於手上得火牛( FULL ATX 牛)

未有開機圖, 因為未買....真係好忙...買野, 開苞裝都要分幾日....
...遲D係返呢個POST 補返上機POWER ON圖..

IMG_1274.JPG

總算搵到D野放入去...

IMG_1275.JPG

後面版位唔係好FIT...

IMG_1276.JPG

短身RAM. 原裝FAN...(有無CHING 有好FAN介紹)

IMG_1277.JPG

VFD 可以睇溫度.

IMG_1278.JPG

時間

仲有CPU 用行緊幾多MHZ, RAM 用左幾多. UP/DOWN, IP. 都幾多野可以睇.
你睇邊乜野相, MOVIE 既名都可以出.

我仲有尾FAN字加. CPU FAN 未換. OS DISK 未換. DATA DISK 未換......連 ROM都未有. 個位空左.XDD
不過呢到睇CASE就完結啦.

我想睇VFD

TOP

你個箱好少位要用隔塵網。不過幾特別。

TOP

回復 3# blueuma


    最後決定唔用隔塵網...... 好難落....每半年吹下塵算.

TOP

只箱内部設計唔錯wo
不過中意銀色多d

TOP

個VOLUME真系tune到VOLUME??

TOP

回復 1# billie


    好得意,成部 Amp 咁,幾錢入手呀 ching

TOP

回復 6# rex_lyl_lkyamb


    緊係真的....入面係用USB CONNECT 底版....

TOP

有橙燈幾靚!!

TOP

真係幾靚喎..

TOP