建議大家換新RAM後一定要行轉mem test...
話說一個月前幫個frd出機, 砌完安好晒OS好似無乜問題, 之後話有幾次blue screen , 但都係可能1-2日一次, 咁我以為唔夾版, 同佢換左kingston後正常, 咁我就攞左佢果條A-DATA 4G黎用, 用左十日八日都好似正常, 咁啱頭先一次blue screen , 我先至攞個memtest86 黎做個test, 原來要去到差唔到尾段先有2個errors..... 以後有時間的話, 我諗我出機交機比人都行返轉memtest先, 宜家攪到無一換一, 要攞去聯強保...
A-DATA我都比較少出, 貪佢4G平過 K仔幾十, 以後都係少出為妙 |
|
|