呢世都唔買"死雞"硬碟!!

唉,話說前幾日我係屋企上下網,跑下F@H,點知無啦啦極慢,REBOOT都唔得,我以為中左毒.洗機又認唔到HDD.搞再我幾輪.呢日去新高"燈".俾左30蚊叫人CHECK(肉痛)

佢話認唔到應該掛左.唉無法,走左落黃金買WD藍盤500G

大家請小心09年買嘅死雞500G,幫我CHECK個老板話呢隻控制晶片好易燒

唔去代理CHECK

TOP

講到咁盡
一個唔該wd被"海門"收購左以後唔知點買hdd

TOP

每個牌子死一隻就呢世唔洗用電腦

TOP

回復 3# Leopard

美國有競爭法
唔會咁易得番一間Harddisk廠

TOP

30蚊係咪全機CHECK?
好似幾抵咁喎

TOP

1.所有硬碟都會死,現時得返日立WD死雞,你死一隻就唔買,好快唔洗買傳統硬碟....

2.2009年買,明明有保用,點解唔直接上代理換過隻?

TOP

我都有死Seagate,但現在全部都仍然係佢。下星期有時間會入多4隻。電子野,話死就死,唔洗通知,唔洗排期。
今天死modem火牛,唔通又唔用?睇開D啦!

TOP

膠文成份好重~~

TOP

講到咁盡
一個唔該wd被"海門"收購左以後唔知點買hdd
Leopard 發表於 2011-6-19 17:40

剩係用SSD

TOP