修牛記 - Antec Neo ECO 520C

本帖最後由 jwong852 於 2011-6-27 17:35 編輯

好耐無出修牛嘅post, 之前嘅修牛記都唔係講修牛, 因為修牛case次次都係大同小異, 重覆太多大家都會悶.

今次嘅case, 就特別D, 整好第一次, work左幾個鐘, 又壞過.

牛係Antec Neo ECO 520C:


好少修咁新嘅牛, 牛主話新買只用了10天張單不見了所以找我修理.
試機, 各輸出正常, 只係無左PGO signal, 所以著唔到機.

開蓋, 裡面都唔差, 大水塘用松下:


+5VSB 用Q0165R:


輸出cap就差D, 用茶煲:


輸出voltage monitor用流行嘅PS223:


PS223線路:


度PGI, 只有0.868V, 唔夠最少1.33V, 自然無PGO啦. 呢D case就係成日有人話 : "火牛唔夾板" 嘅問題. 尢其是用低功耗板, 開機時扯電不多, PGI訊號過低, 應該係easy job.

PGI經2.14k及21.16k電阻(在小板背面, 用錶度出來), 經一輪計算, 用一枚15k電阻並在21.16k上, 便可將PGI signal 提高於1.33V.

不想拆小板, 因為拆一次, PCB傷一次, 焊盤很易脫落. 決定將15k電阻焊於PS223 1腳及小板第7腳上.

PGI 無load時有2.03V, 試機, 一切正常, PGO輸出無問題, 煲機都OK. 可以收工.

.
.
.
.
.
.

數天後, 牛主話: "用了大約5小時又死了- 有輸出, 但開不到機. ".
只好收回, 再修.

試機, 又係無PGO, 只有0.733V, 比之前0.868V仲低, 無理由加左電阻電壓會仲低左.

無法啦, 今次一定要將PS223小板拆下來. 看到pin 1 有2.7k電阻及一電容落地, 但對地阻值低於1k, 拆下電容, 對地阻值升回2k+, 應該係電容出事.


一度, 電容內阻只有937 ohm :


呢隻電容嘅漏電, 應該一直在惡化, 上次度出pin1對地係2k(應該係2.7k), 即是電容內阻=7.7k. 隻牛出廠時漏電更低, 所以過到QC, 之後隻電容越來越差, 直至出事至知.

其實用2.7k, 都好marginal, 所以有時會"火牛唔夾板", 改用4.7k就sure win, 隻電容都漏電, 度唔到容量, 用粒0.22uF, RC time constant 少於1ms, 應該ok.


PGI上番2V, 試機, 煲機都OK, 咁次真係搵到root cause, 可以正式收工啦啩.

我都用緊尼隻牛,唔會有這問題吧.....

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 3# applexy
搵代理都唔一定解決到問題, 大不了都係事事旦旦換過隻俾你.
依位師兄就真係搵到問題, 真正解決了問題, 可以"斷尾".

TOP

實在容許我講一聲,勁呀師父.咁都俾你搵到. 伍體投地.佩服

TOP

勁抽師博.
明符其實嘅牛魔王

TOP

唉,(個人經驗和意見)Antec 牛牛絕大部份都係垃圾。送都唔好用。

TOP

好文章, 我進來學習的

TOP

不嬲以為e只牌子唔錯, 十日就壞真係買唔過

TOP

回復 1# jwong852

c-hing, why some psu has 1 大水塘(400v or 450vx1), some psu has 2大水塘(200vx2)? thx

TOP