☆★=STK=★☆ 團隊誠意邀請各方好友加入再戰 Battlefield 3

本帖最後由 vood2 於 2015-11-12 17:46 編輯

我們團隊誠意邀請各路英雄及新手加入本團隊一齊玩一齊HIG。

我們團隊使用RaidCall語音給有興趣加入既會員使用。   

Battlefield 精髓在於是團隊合作,別再讓自己成為一隻孤狠,來吧兄弟們及有興趣既人士請加入我們吧。


有興趣新知舊友們請使用RC語音自行登上RC ID:2619244


大家可以上 RC add 我每日晚上大約七至八時之後都會在RC上恭候大家。

本人在 RC 上 ID (Ben)請找我提升大家RC 頻道權限。


☆★=STK=★☆

團隊宗旨:
本團隊宗旨很簡單,只要你認真玩有團隊合作精神就可以。
本團隊目前並沒有要求團練,希望所有隊員能夠常常進來RC
語音聊天,積極參予隊內的決策。
我們☆★=STK=★☆ 團隊是一個人人平等的團隊!
所以沒有特別區分階級觀念,希望大家相互合作。互相尊重。同時享受成班朋友一齊打機樂趣及過程。


之前有跟我地玩過BFBC2既朋友,如果想歸隊既請自行用新 RC ID:2619244


本團去年 BFBC2 招募舊POST
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=1412373&highlight=

本團2005年的組團舊POS 話咁快有六年啦老友記 見到POS就請自己上來聚下舊吹下水啦
http://www.hkepc.com/forum/viewthread.php?tid=412904&extra=&highlight=stk&page=1

STK Facebook專頁
https://www.facebook.com/pages/STK-Team/554956124542320

註:本團隊並不是什麼大團隊,只是努力集合各方好友讓大家一起去玩一起去HIG

希望大家唔好怕羞上來RC 叫一下我或自介一下我係 EPC 既網友都可以架

☆★=STK=★☆

PC版Battlefield 3 團隊 EPC會員名單不定時更新:

果汁機
ERICK
Vood2(Ben)
CHI4NTK(777)
bigjohn
ijm2(~IJ~)
飛熊(Bear FH)
cheaphin (Z)
dicksonpk(Dickson)
Erick Ming
hamsterspeed(B仔)
Tony
Ring
lazy
A仔
ZEN484
r2kkwong

STK 歡迎大家加入

cheaphin 發表於 2011-9-26 17:50



狙神

TOP

原來依度可以收人...

TOP

原來依度可以收人...
alistair3149 發表於 2011-9-26 20:30



    6年前已經開始左啦 有興趣上來TS吹下啦

TOP

狙神
CHI4NTK 發表於 2011-9-26 20:24



    我係盲狙射極都射唔死人

TOP

狙神
CHI4NTK 發表於 2011-9-26 20:24



    唔知BF3 D狙點玩法

TOP

原來依度可以收人...
alistair3149 發表於 2011-9-26 20:30



只要好唔出Link 叫人走去其他 forum , 都可以當約戰 post

TOP

Btw it is Bate Beta

TOP

我唔勁.....實力一般....
可以加入嗎?
因為唔想一個人玩....

Origion:FunG22

TOP

我唔勁.....實力一般....
可以加入嗎?
因為唔想一個人玩....

Origion:FunG22
FungHK 發表於 2011-9-26 21:03

歡迎冇問題我都好o查架! 識唔識用TS?

如果唔識可以睇番上邊TS教學

TOP