本帖最後由 amdhorus 於 2011-10-4 15:02 編輯
1) D人話USB讀唔到USB hard disk 是真嗎?
剛剛試了, 我的2.5" Hitachi 5400rpm 320GB USB HDD (formatted as FAT) 能讀能寫, 不用外置電.
如HDD是NTFS格式的話, 可能就像其它機種般, 需要root機
2) 上網看video 順不順
//ppstream
我本身唔喜歡ppstream果d, 所以就唔特別去試了,
//Flash 10.3//
MYTV 快而順,
Youtube 720P 唔用app ok,
//Flash 11 (4/10/2011 updated)//
still testing
3) 看 720P/HD 影片如何
用Dice Player 看720P MKV 超順, 720P RMVB疾
稍後試其它
4) IPS mon 看相如何, 應該是比其他平板靚吧
個人覺得非常不錯, 比我的A500稍好一些, 但靚與不靚乃主觀感覺, 各位宜自行參詳
5) 用電量如何
星期一上班才試...
6) 有沒有用mini HDMI 接到大電視來看?
未試, 待更新
7) SIM card 係 normal SIM or micro-SIM?
我的是wifi version, 不過從空出來的位置測試, 應該是normal SIM.
8) 枝筆用起上黎好用嗎? 方便嗎?
叉緊電, so far只試過寫字
中英都認到, 片已拍, 稍後upload
(有人話日文都得)
9) 枝筆既感壓好唔好用? 有冇試過用來畫圖?
筆觸良好, 反應快, 唔覺有delay
我唔識畫畫, 但都用過下wacom畫板, 知咩係筆觸,
初步試過ok, 大力d壓係粗d, 細力d係淺d,
但我本身唔太識畫畫d手勢, 呢d野要畫開畫/用開畫板果d自己試先最可靠,
不過我呢個行外人就覺得ok囉
10) 支筆係唔係在特定apps先寫到字? Document to go 寫字得唔得?
支筆用lenovo 個app 度寫字OK, 係Document to go同其他app就要配合第三方手寫輸入法, 用支筆當平時手指咁樣寫, 係可以輸入既. |