本帖最後由 af424 於 2012-1-15 17:09 編輯
2011/10/22 補充1:
琴晚去左W神補貼附送既芒貼 (買果陣時未返貨)
Arm牌, 寫明專for MediaPad, 好fit!
不過係crystal貼, 用落睇下反光嚴唔嚴重再諗下物唔物色磨沙啦 (橫掂送既~XD)
指模情況都有, 但一定好過用棵機!
尤記得去百記果陣試MediaPad, 佢話依部係新機
無野送, 俾現金都唔減一兩舊, 連芒貼都唔送
p.s. 貼芒貼果時見有一位ching出緊MediaPad, 另一位試完話聽日同個friend一齊再黎出機 XD
2011/10/22 補充2:
小發現:
1. 長按multitasking鍵 = capture screen
2. 輸入文字時, 右下角會出現個keyboard icon, 可轉換輸入法
2011/11/1 補充3:
我發覺Media Pad既音質都算幾唔錯! 就算經籃芽A2DP都唔差!!
SRS setting又有唔同預設EQ + 可以custom! 讚!
而家轉黎用佢黎聽歌多過用Milestone!
另外, 前幾日終於死死地氣去SMV幫個無限data plan 加左tethering (每月被屈多$50 ><)
經Milestone 3G hotspot, 傳輸速度都算幾理想, 感覺上上網速度都快d!
而家每朝返工搭車時上MYTV睇互動新聞, keep住update時事, 正!
2011/11/8 補充4:
之前以為android唔support NTFS (除非root / 改rom)
所以放棄copy大過4GB既片去MediaPad...
多得 "hn3221"指出原來MediaPad default就認到NTFS format (亦即能讀取>4GB既file)
今晚一試真係得! 即刻抄左Transformer 3 (720P, 6.8GB MKV)入MediaPad試播!
MX Video Player - 順暢, 但不支援跳播
Moboplayer - 順暢, 但不支援跳播
RockPlayer Lite - 起格, fail
Vplayer - 起格, fail
最後試埋...
Diceplayer - 順暢, 支援跳播 & 字幕!!
正, 以後帶條HDMI線出街就真係好似多部高清movie player咁!
2011/11/9 補充5:
多謝"frankiepoon"報料:
原來MediaPad螢幕感覺上較"拙"手唔係保護貼問題, 係setting問題, 如果指標速度較快少少就順好多

2011/11/13 補充6:
Huawei有新update!!
Update以後可以裝apk用電話&短訊功能!
請由#320開始爬文!
2011/11/14 補充7:
鳴謝"frankiepoon"提供backup方法
設定 > 儲存 > MTP開Auto-Open, 之後一插USB就會叫你裝Hi Suite, 裝完個程式有得揀Backup&Restore
P.S. 仲有要係應用程式 > 開發 > USB偵錯

2011/11/15 補充8:
提醒大家一下,用皮套会带来一个小问题
就是皮套由于有磁铁吸附,所以会影响机子里的电子罗盘,在皮套里会无**确判断东南西北,取出后就正常了~~
[from hiapk]
琴晚親身體驗, 用皮套時指南針完全無作用!!
同埋我發現用皮套時, GPS signal都會弱D!
不過, 裸機時, 暫時試過最高accuracy也只有60metre
唔夠milestone咁精準! update 位置速度都無咁快...
Update: 刷左B012 Rom後已沒此情況, 之前應該是軟體的問題
2011/12/5 補充9:
開著機插sim拔sim會燒sim位的!緊記關機!
我已經試過一次壞sim位,原因就係無關機拔sim再插,開機時就見桌面顯示無sim咭!你應該關機插sim再開機,如果都顯示no sim 甘就.........送修吧!
(鳴謝du0449提供)
2012/1/6 補充10:
新手動更新Rom的好方法:
將dload文件夾複製到SD卡里,
用打電話功能輸入*#*#2846579#*#*
會打開工程模式
選 ProjectMenu
然後選升級,SD卡升級
不需要再拔TF卡不怕重複刷多一次
(鳴謝kaga45提供)
溫馨提示: 本人未測試過, 刷Rom有一定風險, 敬請自行考慮
2012/1/10 補充11:
Root機教學:
唔知咁樣岩唔岩,但我咁做成功ROOT到
先下載新ROM,如 C232B016 國際版
http://www.huaweidevice.com/worl ... uctId=3779&tb=0
跟住下載相對應既boot.img,即係[c232b016]boot.rar
http://bbs.31pad.com/thread-2-1-1.html
之後將國際ROM解壓,會有一個叫做 dload 既文件夾,文件夾入面有一個叫做 update.zip 既文件,解壓後,將 DL 返黎既 boot.img 覆蓋原有既boot.img,然後再全新壓成 update.zip,之後將更改後既 dload 文件夾,放響外置記憶咭,reboot,升級後會提示拔出外置記憶咭,拔出後MEDIAPAD 會再REBOOT,重啟後CHECK 下係咪成級成功到C232B016
之後到 http://bbs.31pad.com/thread-4-1-1.html,下載root_cf.rar,解壓後係一個名叫 sanixupdate 既文件夾,將sanixupdate整個文件夾COPY 到MEDIAPAD既內置記憶,即係"檔案管理器"見到既本機根目錄,之後重啟MDP,如果重啟後,sanixupdate 這個文件夾內沒 update.sh 這一個文件,即代表成功 ROOT 了,之後裝 superuser,再裝個root explorer,打開時睇下見唔見到佢話囉到 ROOT 權限,見到即係真正成功ROOT 了
(鳴謝looking4mp3提供)
2012/1/15 補充12:
覺得High Resolution (1280*800)字細既朋友而家有方法解決啦!
平時我都覺高resolution d 字太細所以用normal resolution (1024*600)多d
雖然mediapad好處係內置setting可以揀resolution
但成日覺得用normal好似晒左個靚mon...
多得alan4k既分享, 原來有app可以改system font既大細 (唔駛root)
>>>>>Big Font<<<<<
而家我High Resolution底下試用緊個app都真係好唔錯!
唔駛再睇到眼盲!
不過有comment係個app好大食, 我暫時就未覺得用落會窒
需要再觀察下~~
我覺得應該係本身3.x 無就7吋優化
希望ics有改善, 唔駛再用3rd party app~ |