||~~~~~Huawei MediaPad 7吋雙核 3G平板 開箱 + 個人感想~~~~~||

本帖最後由 af424 於 2011-10-28 16:33 編輯

前言:
小弟想買部tablet好耐,已經諗左好耐要買邊部好。10吋model我自己覺得太大, 又重又唔方便。但android 7-8吋機款又無乜選擇...山寨d Mon又差, Galaxy tab 8.9"擴充性又差又用tegra2, MediaPad & Archos gen9又等極都未出...本身差d忍唔住走去買部二手galaxy tab 7"算。但見板內有ching報告MediaPad出左 +6% rebate既消息真係眼前一亮。

廢話少講,去相!

開箱相就免得重覆, 有興趣可check另一位ching既post~

例牌層層疊 with Milestone
Standard (1).JPG
Standard (2).JPG

MediaPad個1280*800 IPS mon真係好靚!!
圖為720p MKV, 順暢無比 (我無1080p既片試唔到...)
Screen (1).JPG
Screen (2).JPG

IPS mon 可視角度為178
Screen (3).JPG
Screen (4).JPG

個人選取tablet最大要求係個mon要靚!
我覺得MediaPad個mon唔會差得過出名靚芒既Transformer~~

發現問題係我在W記買機時發覺個mon既sensor係幾明顯!!
你細心看會見到個mon係有整齊排列既sensors反晒光咁
依個問題差D讓我欲步...

但我唔死心去百記睇下其他tablet
發覺其他tablet唔多唔少都有咁既問題...e.g. Flyer (最明顯), transformer
(Galaxy tab 8.9"反而無)
同埋我發覺係o係射燈+細看下先會明顯見到
(其實我依幾日日常使用根本察覺唔到)

另一問題係日光下個mon不太夠光 (通病?)

用落部機真係好順暢!
Qualcomm 1.2Ghz使用感覺上順過tegra2...

MYTV播巨聲3無難度, 極順暢
MYTV.JPG
Browser播Youtube 720p都係極順暢, 但1080p好窒 (even用wifi)

MicroUSB OTG成功!
OTG (1).JPG
留意file manager最右個tab顯示"USB"
OTG (2).JPG
試過插card reader, 手指, mouse全部work
唯獨我隻external唔得, 唔知係咪供電唔夠

MicroSD slot 支援hotplug (不用熄機也可插拔卡)
SD   Sim.JPG
Sim卡就一定要reboot

背蓋第一次開完想關番有小小困難, 設計上唔係太user-friendly
Back cover.JPG
不過適應左都還可以o既

背面個cam有小小突起, 個設計有小小另人費解
Cam (2).JPG
Cam (1).JPG

3G sim card work!
3G.JPG

暫時搵唔到FIT身既皮套, o係黃金買左個用住先
Accessories.JPG
講完價$118 (原價$128)

其他remarks:
- 電量很不俗, 每個用鐘用電量約15%, 差滿用到6個鐘以上
- 機身做功幾好, 金屬機身好實淨, 輕盈, 美觀 (不過好似IP4...)
- HDMI試過插電視work
- BT配我隻MW600不俗
- USB差電不能 (希望物色尿袋, 有無ching建議?)
- Speaker位置係打直機身時的機頂, 睇片效果差D, 但SRS聲效幾唔錯, 音量都算大聲

結語:
對部tablet我暫時都幾滿意, 無咩不滿
3G + 靚芒+快cpu...咁既quality $3630 ($3860 -6% HSBC rebate )都唔算貴啦~~
現時開心使用中, 不過要適應下honeycomb~~

第一次寫開箱文, 請多多指教!!
咁辛苦打篇野都係希望更多人知道依部好機!!  唔好俾D惡意抹黑既人影響!!

拍攝器材: Panasonic GF1 20/1.7

本帖最後由 af424 於 2012-1-15 17:09 編輯

2011/10/22 補充1:

琴晚去左W神補貼附送既芒貼 (買果陣時未返貨)

Arm牌, 寫明專for MediaPad, 好fit!
不過係crystal貼, 用落睇下反光嚴唔嚴重再諗下物唔物色磨沙啦 (橫掂送既~XD)
指模情況都有, 但一定好過用棵機!

尤記得去百記果陣試MediaPad, 佢話依部係新機
無野送, 俾現金都唔減一兩舊, 連芒貼都唔送

p.s. 貼芒貼果時見有一位ching出緊MediaPad, 另一位試完話聽日同個friend一齊再黎出機 XD

2011/10/22 補充2:
小發現:
1. 長按multitasking鍵 = capture screen
2. 輸入文字時, 右下角會出現個keyboard icon, 可轉換輸入法

2011/11/1 補充3:
我發覺Media Pad既音質都算幾唔錯! 就算經籃芽A2DP都唔差!!
SRS setting又有唔同預設EQ + 可以custom! 讚!
而家轉黎用佢黎聽歌多過用Milestone!

另外, 前幾日終於死死地氣去SMV幫個無限data plan 加左tethering (每月被屈多$50 ><)
經Milestone 3G hotspot, 傳輸速度都算幾理想, 感覺上上網速度都快d!
而家每朝返工搭車時上MYTV睇互動新聞, keep住update時事, 正!

2011/11/8 補充4:
之前以為android唔support NTFS (除非root / 改rom)
所以放棄copy大過4GB既片去MediaPad...

多得 "hn3221"指出原來MediaPad default就認到NTFS format (亦即能讀取>4GB既file)
今晚一試真係得! 即刻抄左Transformer 3 (720P, 6.8GB MKV)入MediaPad試播!

MX Video Player - 順暢, 但不支援跳播
Moboplayer - 順暢, 但不支援跳播
RockPlayer Lite - 起格, fail
Vplayer - 起格, fail

最後試埋...
Diceplayer - 順暢, 支援跳播 & 字幕!!

正, 以後帶條HDMI線出街就真係好似多部高清movie player咁!

2011/11/9 補充5:
多謝"frankiepoon"報料:

原來MediaPad螢幕感覺上較"拙"手唔係保護貼問題, 係setting問題, 如果指標速度較快少少就順好多


2011/11/13 補充6:
Huawei有新update!!
Update以後可以裝apk用電話&短訊功能!
請由#320開始爬文!

2011/11/14 補充7:

鳴謝"frankiepoon"提供backup方法

設定 > 儲存 > MTP開Auto-Open, 之後一插USB就會叫你裝Hi Suite, 裝完個程式有得揀Backup&Restore
P.S. 仲有要係應用程式 > 開發 > USB偵錯


2011/11/15 補充8:
提醒大家一下,用皮套会带来一个小问题
就是皮套由于有磁铁吸附,所以会影响机子里的电子罗盘,在皮套里会无**确判断东南西北,取出后就正常了~~
[from hiapk]


琴晚親身體驗, 用皮套時指南針完全無作用!!
同埋我發現用皮套時, GPS signal都會弱D!

不過, 裸機時, 暫時試過最高accuracy也只有60metre
唔夠milestone咁精準! update 位置速度都無咁快...


Update: 刷左B012 Rom後已沒此情況, 之前應該是軟體的問題

2011/12/5 補充9:

開著機插sim拔sim會燒sim位的!緊記關機!
我已經試過一次壞sim位,原因就係無關機拔sim再插,開機時就見桌面顯示無sim咭!你應該關機插sim再開機,如果都顯示no sim 甘就.........送修吧!
(鳴謝du0449提供)


2012/1/6 補充10:

新手動更新Rom的好方法:

將dload文件夾複製到SD卡里,
用打電話功能輸入*#*#2846579#*#*
會打開工程模式

選 ProjectMenu
然後選升級,SD卡升級
不需要再拔TF卡不怕重複刷多一次
(鳴謝kaga45提供)

溫馨提示: 本人未測試過, 刷Rom有一定風險, 敬請自行考慮


2012/1/10 補充11:

Root機教學:
唔知咁樣岩唔岩,但我咁做成功ROOT到

先下載新ROM,如 C232B016 國際版

http://www.huaweidevice.com/worl ... uctId=3779&tb=0

跟住下載相對應既boot.img,即係[c232b016]boot.rar
http://bbs.31pad.com/thread-2-1-1.html

之後將國際ROM解壓,會有一個叫做 dload 既文件夾,文件夾入面有一個叫做 update.zip 既文件,解壓後,將  DL 返黎既 boot.img 覆蓋原有既boot.img,然後再全新壓成 update.zip,之後將更改後既 dload 文件夾,放響外置記憶咭,reboot,升級後會提示拔出外置記憶咭,拔出後MEDIAPAD 會再REBOOT,重啟後CHECK 下係咪成級成功到C232B016

之後到 http://bbs.31pad.com/thread-4-1-1.html,下載root_cf.rar,解壓後係一個名叫 sanixupdate 既文件夾,將sanixupdate整個文件夾COPY 到MEDIAPAD既內置記憶,即係"檔案管理器"見到既本機根目錄,之後重啟MDP,如果重啟後,sanixupdate 這個文件夾內沒 update.sh 這一個文件,即代表成功 ROOT 了,之後裝 superuser,再裝個root explorer,打開時睇下見唔見到佢話囉到 ROOT 權限,見到即係真正成功ROOT 了

(鳴謝looking4mp3提供)


2012/1/15 補充12:

覺得High Resolution (1280*800)字細既朋友而家有方法解決啦!

平時我都覺高resolution d 字太細所以用normal resolution (1024*600)多d
雖然mediapad好處係內置setting可以揀resolution
但成日覺得用normal好似晒左個靚mon...

多得alan4k既分享, 原來有app可以改system font既大細 (唔駛root)
>>>>>Big Font<<<<<

而家我High Resolution底下試用緊個app都真係好唔錯!
唔駛再睇到眼盲!

不過有comment係個app好大食, 我暫時就未覺得用落會窒
需要再觀察下~~

我覺得應該係本身3.x 無就7吋優化
希望ics有改善, 唔駛再用3rd party app~

TOP

本帖最後由 gogoduck 於 2011-10-18 16:03 編輯

呢部有埋USB叉電就 perfect 鳥

想請問叉機有冇得換插頭呀? 意思係出trip不用萬能插蘇, 好似 iPhone 咁換個 plug 就得?

TOP

部機係超正,係冇得打電話搞到我最後忍手等埋部 7+ 先再算

TOP

How is the speed compared to the Tegra 2 devices?

TOP

ching, 可唔可以貼張上hkepc網頁/或其他網頁的相片? D字會唔會好細, 下下要放返大來睇?

thanks.

TOP

本帖最後由 cmsjkung 於 2011-10-18 16:53 編輯

I want to buy it before, but I found out it has only 8G storage and 5.5G for you to install software, and you can not install software to SD card, even the downloaded game data also installed to internal storage....

It is better to wait for new android table with better CPU

TOP

師兄可否用Browser 上pptv網頁睇戲試下順唔順
要試時不用full screen睇下是否流暢
Thanks

TOP

我都想離開T2,找到替身飛左佢!

TOP

C 兄,行 Quadrant 睇下有幾分

TOP