師兄, U4係外置基準位, 但空置哦!
根據大陸論壇, UT61E在溫度的上下限, 精度超spec的, 主因是內部基準溫飄嚴重. 超spec了, 沒有比"垃圾"更貼切.
我沒有 Fluke 15B, 17B...我有Sanwa DMM價錢比UT61E貴少少, 可以性能都係差唔多, 但係帶佢出去行街唔會有人指指點點 始終日本妹比大陸妹的認受性較高. 
雖然都沒大改善,都是排阻加電容.
但我看到的, 不是空置呵! ,也不是用內部基準(垃圾?何以見得, 用甚麽級數 ...
kammoo 發表於 2011-10-31 12:26  |