[開箱] 我啱啱買嘅ut61e,發現又多咗一個版本...

拆開睇過,發現呢個版本比之前嘅3個版本都要好,應該而家去買嘅朋友唔使擔心,估計都係我呢個版本,唔錯,超值.......上d相比大家睇下.....






附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

愈改愈好.
師兄幾錢入手?
am1698 發表於 2011-10-31 10:41


235人仔...

TOP

1. 我看不出有什麼改進. 你從可見得有改善?
2. 你有沒有實際測量數據支持?  之前一直說UT61E溫飄很嚴重, 而且線性度不好.
3. 那個外置電壓基準焊盤是空置的, 所以還是用那個垃圾級的內部基準.

拆開睇過,發現呢個版本比之前嘅3個版本都要好,應該而家去買嘅朋友唔使擔心,估計都係我呢個版本,唔錯,超值.. ...
bennyepc 發表於 2011-10-31 10:32

TOP

1. 我看不出有什麼改進. 你從可見得有改善?
2. 你有沒有實際測量數據支持?  之前一直說UT61E溫飄很嚴重, 而 ...
hknightlife 發表於 2011-10-31 11:50

雖然都沒大改善,都是排阻加電容.
但我看到的, 不是空置呵! ,也不是用內部基準(垃圾?何以見得, 用甚麽級數的DMM去比較?)
怎說也不像FLUKE 15B ,17B 的垃圾吧!
麻煩你說得清楚一點, 請賜教!

TOP

師兄, U4係外置基準位, 但空置哦!

根據大陸論壇, UT61E在溫度的上下限, 精度超spec的, 主因是內部基準溫飄嚴重. 超spec了, 沒有比"垃圾"更貼切.

我沒有 Fluke 15B, 17B...我有Sanwa DMM價錢比UT61E貴少少, 可以性能都係差唔多, 但係帶佢出去行街唔會有人指指點點  始終日本妹比大陸妹的認受性較高.

雖然都沒大改善,都是排阻加電容.
但我看到的, 不是空置呵! ,也不是用內部基準(垃圾?何以見得, 用甚麽級數 ...
kammoo 發表於 2011-10-31 12:26

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

No ar.... 唔係測溫問題.  而係電壓讀數隨溫度變化.  就算係同一個溫度,  過幾個月後既讀數都唔一樣.

回應最之前既問題.  我就係唔明樓主高興地說改良左乜野....

300蚊部機已經算合格啦.
溫度飄移的問題...算啦, 當無測溫囉.
am1698 發表於 2011-10-31 12:43

TOP

師兄, U4係外置基準位, 但空置哦!

根據大陸論壇, UT61E在溫度的上下限, 精度超spec的, 主因是內部基準溫飄 ...
hknightlife 發表於 2011-10-31 12:34

有侍確認! 空談與事實,可能是兩回事.
至少我親自用過幾部SANWA DMM, 一仟樓下的, 也不外如是,
精準也不合格,反應又慢, 已经送給朋友.

TOP

溫飄係10年尾個批開始已經叫做解決左(加温度补偿).
http://www.shoudian.com/viewthread.php?tid=163088

TOP