[開箱] 人生第一部MacBook Air

本帖最後由 gary0916 於 2011-11-1 20:59 編輯

見apple咁hit~就買左部air黎玩下~感覺唔錯~
我買個部係最平11"個部


25出貨~今日收到~


個盒已經好型~~一貫apple嘅簡約風格~


小弟實太心急...好快就開左出黎充電
部MBA咁薄...望上去真係好型~


背光keyboard,,無咩特別~不過好實用~

過幾日附上側試

good computer u will know

TOP

我都係剛剛買左macbook air冇耐, 大家可以交流下

TOP

我都剛剛買mba 13" .... 大家交流下..

TOP

真係多左好多人買mac 機,我都買左imac !!

TOP

同時有mba同mbp嘅巴打

TOP

呢部可以話係真真正正拎得出街既notebook...

以前拎notebook,又快唔夠電,又重~
而家呢部air真係又夠輕、電又耐用、速度又夠~價錢重一d都唔貴~

TOP

我由dos用到win7,13"mba都係我第一部mac機,暫時感覺良好。

如果過兩年後有arm cpu+mac os既機我就可以脫離wintel XD

TOP

我都係上個月剛買mba 13" .... 大家交流下

TOP

呢部可以話係真真正正拎得出街既notebook...

以前拎notebook,又快唔夠電,又重~
而家呢部air真係 ...
tingcrab 發表於 2011-11-2 03:31


  
my mbp[2007] has been changed the battery for three times .... and now it can only turn on for around 2 hr and 15 mins using the battery....

TOP