分享舊瓶新水

本帖最後由 kw223 於 2012-4-2 00:15 編輯

未換水之前舊樣


update左小小野~~換左個EK-FB ASUS Max4 Extreme - Acetal+EN (Nickel)底版水冷頭~~最主要轉左用紅色


加返隻眼先


上埋側版



最新update換埋兩把紅 wing扇

讚好! 型到核爆!

TOP

型啊救命!

TOP

好靚,高手

TOP

c hing,請問點解你張display要屈個水道一定要由上至下,多咗1個180度?

TOP

好型

TOP

本帖最後由 kw223 於 2012-2-5 14:00 編輯

回復 5# amoslee

因為兩條喉都係下面出會叠埋一齊~~所以加個180向外拋出小小走喉
最主要我覺得咁走靚D

TOP

燈光效果幾好

TOP

ching 真係快手- -
真係好靚

TOP

高手
好型

TOP