KSC 當前離線
白河命
元老會
free888368 當前離線
進階會員
TOP
Offer 當前離線
Moderator
YES_MAN 當前離線
raywan 當前離線
回復 YES_MAN 粒電一定係舊電,如果係新電,應該charge capacity 會多過discharge capacity 5~10%,去 ... raywan 發表於 2012-3-6 12:50
充電見充到2558mAh 但放電係咪得1226mAh?? YES_MAN 發表於 2012-3-6 12:33
C hing先多謝你分享,想請問那裏可以購入你果隻18650電池箱?thx free888368 發表於 2012-3-6 11:31
回復 KSC 我係計佢放電量 Offer 發表於 2012-3-6 11:41
gazzalo 當前離線
中級會員
回復 KSC 係邊個賣家咁唔負責任/唔專業? 呢隻電池個spec係充到4.3V 你用4.2V充,其實同用2600mAh冇分別 ... gazzalo 發表於 2012-3-6 14:29