淘寶2800mAh 3星 電池測試

本帖最後由 KSC 於 2012-3-6 13:07 編輯

只供參考
標2800mAh
先用1A放電至3V,再用1A充至4.2V
平均有2500mAh
補充說明一下,這個不是同一粒電,是我買了4粒
各自測出的結果




附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

C hing先多謝你分享,想請問那裏可以購入你果隻18650電池箱?thx

TOP

回復 1# KSC


    我係計佢放電量

TOP

充電見充到2558mAh
但放電係咪得1226mAh??

TOP

回復 4# YES_MAN


    粒電一定係舊電,如果係新電,應該charge capacity 會多過discharge capacity 5~10%,去到第3~5cycle 就會stable
仲有一個問題,1Adischarge 先得73 mins, 1A charge 216 mins,efficiency 得48%,粒電用左最少250cycles

TOP

本帖最後由 KSC 於 2012-3-6 13:08 編輯
回復  YES_MAN


    粒電一定係舊電,如果係新電,應該charge capacity 會多過discharge capacity 5~10%,去 ...
raywan 發表於 2012-3-6 12:50
充電見充到2558mAh
但放電係咪得1226mAh??
YES_MAN 發表於 2012-3-6 12:33


我無叉滿先放
我只係買返來,先做放電,再叉滿它
補充說明一下,這個不是同一粒電,是我買了4粒
各自測出的結果

TOP

C hing先多謝你分享,想請問那裏可以購入你果隻18650電池箱?thx
free888368 發表於 2012-3-6 11:31

電池盒係普通貨,果兩條線係我自己焊上去的

TOP

本帖最後由 KSC 於 2012-3-6 13:09 編輯
回復  KSC
    我係計佢放電量
Offer 發表於 2012-3-6 11:41

個4 cell電池盒已經比了人D電唔在我度了,所以我都測唔到它放電係幾多

TOP

回復 1# KSC
係邊個賣家咁唔負責任/唔專業? 呢隻電池個spec係充到4.3V
你用4.2V充,其實同用2600mAh冇分別

TOP

回復  KSC
係邊個賣家咁唔負責任/唔專業? 呢隻電池個spec係充到4.3V
你用4.2V充,其實同用2600mAh冇分別 ...
gazzalo 發表於 2012-3-6 14:29

我自己check過,我都明白係4.3V
但個問題係,電池盒都係4.2V cut....咁又有乜意義?

TOP