求救. 壞供電配件

幫朋友問, TB 有冇呢件野配?自已search唔到
DVR拆下, 懷疑壞咗
(註:本人只係電子嘢BB班)


附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

有無用他錶測各組output電壓是否正常(+12v,+5v,+3.3)

TOP

TOP

本帖最後由 FUYL 於 2012-3-15 23:43 編輯

回復 2# yingtat

    他過. 完全冇電到
插住外置牛 一插外置牛盞燈就熄咗
就咁他外置牛有電出

TOP

回復 3# 高級嘍囉

唔該師兄, 不過都唔知睇唔睇得明
如果TB有現成品配就最好 但係search唔到
Orz

TOP

用他錶電阻檔RX1測19V INPUT口+ - 有几大阻值,這入口應該有支二極管保護的,這二極管是正極接負(地),負極接正電的.如果這二極管短路你測出的阻值几乎是零.(一插外置午盞燈就熄咗)呢個症狀成立.

TOP

回復 6# yingtat


    可否相中指示應他邊個位?orz

TOP

紅圈位:
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP

是否 AVTECH H.264 8 CHANNEL DVR ?

TOP

本帖最後由 FUYL 於 2012-3-16 19:54 編輯

回復 8# yingtat


全中 師兄果然係我嘅明燈
咁邊粒係二極管呀?

附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

TOP