[D3]屬性差黃裝點處理? 加crafting 感想

1.出d 垃圾黃裝你地會點處理,賣npc 定 拆料?
---------------------------------------------------------------
2.小弟對個crafting 有好大感想
老實講,整對62lv 鞋,$29000,仲要料要十幾個,60lv up 以上拆先有料整,整完出黎#@$@!#$!@
垃圾到..,賣npc得個1000蚊,放ah 10000都無人收,我整件裝出黎一半成本都收唔番
2萬幾仲要出垃圾,我整黎做乜!?npc度買黃裝都有得睇下屬性先買唔買
自己整都好唔過npc,仲會唔會有人用呀!?到底blizzard 想點呢........?
同埋你自己改版都要顧下玩家感受,之前用幾十萬去升crafting
無啦啦改完版可以平一半,又唔回番d 錢俾之前升既玩家..唉...
我諗以後應該乜都唔好做淨係打錢,就最實際......
有冇ching 有同感

藍裝賣, 黃裝拆, 傳奇儲, 套裝未有...
AH賣到就賣, 反正打算玩五職有好野都唔會放AH ...

宜家 crafting 利用率真係好低
本身設計圖就要打返黎, 而且屬性隨都幾睇彩數
好就好在寫明有六個屬性就有六個屬性, 同埋個 base 係確定

不過比起打寶真係差好多, 出唔到高級裝備, 都有錢落袋

AH 買裝, 仲係睇住屬性黎買, 俾起錢就得

玩 Crafting 真係會窮三世

TOP

藍裝,黃裝只要係lv60以上,而賣價低過1500就拆,因為拆出來d材料值錢
AH可以賣到1800一個,實收1530
至於Crafting你當佢係d2個賭博咁諗就ok

TOP

回復 1# HotB

我整左三個垃圾盾冇左15萬
15萬夠我買個好盾@AH
仲未計材料錢
所以Crafting 除非整傳奇裝 唔係都係AH算啦

TOP

我每次都做最少20件 好少會蝕
不過我只做6性裝
最貴過件賣完淨袋3400萬
有幾件俾左隊友用都值2000萬+
一次做太少係 高危左D
我50%都係直接分解 賣黎都晒時間

TOP

60+藍裝傳說裝拆, 黃裝多數都賣NPC.
藍粉就賣AH有千七一舊, 傳說有十八萬.....

TOP

D3而家根本係要付費既試玩版

TOP

回復 5# nick_yip

原來有6屬性裝
我玩咁耐都係出過4本書仲要一本重覆左
1個+5屬性盾 1個+4屬性盾 2個+4屬性頭

TOP

回復 5# nick_yip
3400萬
咩裝咁犀利?

TOP

你哋就好啦,一早就執到啲好嘅武器/裝備,我到咗60lvl都係用緊把5xxdps嘅爛鬼棒,inferno嘅act1 elite又打唔到,全副身家得1M,買到盡都只可以買7xx dps嘅武器,跟本同而家果支差唔多。重複打hell嘅act4又係執垃圾,賣完得一萬幾千,修裝完又冇一舊,都唔知點玩落去好?

TOP