[D3]屬性差黃裝點處理? 加crafting 感想
1.出d 垃圾黃裝你地會點處理,賣npc 定 拆料?
---------------------------------------------------------------
2.小弟對個crafting 有好大感想
老實講,整對62lv 鞋,$29000,仲要料要十幾個,60lv up 以上拆先有料整,整完出黎#@$@!#$!@
垃圾到..,賣npc得個1000蚊,放ah 10000都無人收,我整件裝出黎一半成本都收唔番
2萬幾仲要出垃圾,我整黎做乜!?npc度買黃裝都有得睇下屬性先買唔買
自己整都好唔過npc,仲會唔會有人用呀!?到底blizzard 想點呢........?
同埋你自己改版都要顧下玩家感受,之前用幾十萬去升crafting
無啦啦改完版可以平一半,又唔回番d 錢俾之前升既玩家..唉...
我諗以後應該乜都唔好做淨係打錢,就最實際......
有冇ching 有同感 |
|
|