肥寶 當前離線
進階會員
TOP
louis10022hk 當前離線
特級會員
另外,小弟想問下4K對齊未? 肥寶 發表於 2012-6-30 21:35
對齊了 P.S. 個袋唔大過個盒點裝野 louis10022hk 發表於 2012-6-30 21:38
lwleung 當前離線
中級會員
Marry 當前離線
<--- SSD 教學,請掃描條碼! ...
但我見到其他CHING 4K 快好多 肥寶 發表於 2012-6-30 21:39
B-52 當前離線
Banned
請教一下, 點為之對齊, 點為之未對齊呢? 另外想請問下樓主你係重新裝過WINDOWS定係CLONE過去呢? ... lwleung 發表於 2012-6-30 22:05
用Intel tool clone 過去 肥寶 發表於 2012-7-1 07:44
隻Intel tool跟SSD送的? lwleung 發表於 2012-7-1 08:10