skyskyskyxp 當前離線
中級會員
lcska02nkc 當前離線
Banned
TOP
HBV_hongkong 當前離線
HBV-502-H8 ライデン RAIDEN
特級會員
用e塊MB 但我問有d人話1156板 唔可以用 1155 散熱器?? skyskyskyxp 發表於 2012-8-26 23:00
無這回事(LGA 1155=LGA 1156) 還有N520無跟LGA 1155=LGA 1156扣具 所以要另外買專用扣具 ... HBV_hongkong 發表於 2012-8-26 23:08
下....原來要咁架? 咁另外買d 1155 扣具要幾錢?? skyskyskyxp 發表於 2012-8-26 23:10
如果小弟無記錯的話 大約半年前好似要$50~60的 HBV_hongkong 發表於 2012-8-26 23:14
但我想問 我另外有 1對銀色扣跟埋 這是用 775的? 1155 同 775 唔同扣的? thank ... skyskyskyxp 發表於 2012-8-26 23:16