kamcm 當前離線
進階會員
skybread 當前離線
TOP
齊唔齊真係唔知, 反而想問, 個temp sensor係K頭? skybread 發表於 2012-8-27 22:44
我是他錶新手... 我也不知道是什麼頭... 但我在未接任何線的情況下.... 果果溫度會跳來跳去... ... kamcm 發表於 2012-8-27 22:47
唔插個頭都會22~26 ?? skybread 發表於 2012-8-27 22:49
hknightlife 當前離線
KSC 當前離線
白河命
元老會
唔插的話會跳正常,點解唔插了個頭再試? 22mV應該在誤差內,加上會有環境AC noise。要test的話應該短路再支 ... KSC 發表於 2012-8-27 23:10
睇下說明書就知道附件包乜. 從圖上看, 應該無漏. hknightlife 發表於 2012-8-27 23:07