peoples 2.75G問題

peoples 2.75G ,擺係度唔用半日,whatsapp ,lihk,aastock都冇問題,但係chrome同原生browser會上唔到網,要出飛行模式先掂

用note2及S2 都係咁,有冇巴打一樣?

(其實唔想用人仔,最近公司收唔到csl,人仔收得最好)

galaxy nexus 無咁既問題~

TOP

galaxy nexus 無咁既問題~
a886 發表於 2012-11-8 21:00



多唔多閒置長時間?

TOP

回復 3# tak7110


   9-10HR 夠唔夠耐?

TOP

要出飛行模式先掂<--- 姐係切換到飛行模式再切換返正常mode?

雖然我唔係你呢2部機, 但我冇事

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

o係繁忙地區係咁,係屋企放一晚都冇問題

TOP

CSL係好多地方都收唔好...
DanDanChan 發表於 2012-11-9 03:12


人仔石器2g  非租線

TOP

人仔石器2g  非租線
tak7110 發表於 2012-11-9 08:06



    石器 time zone....ha ha

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP