新世界$72定SMT$80好D?

其實新世界$72定SMT$80好D?

SMT of coz

TOP

SMT應該會好D,近期新世界傳動網係差左,成日LOAD唔到網頁同CUTINLE。

TOP

SMT

利申  用緊nwm = 退步左

TOP

CSL而家差到爆
最基本既打Voice Call 都會Lag
簡直同早一兩年既3HK無分別

而家只能用PCCW/CMHK/SMT

3HK同CSL 可免則免

TOP

SMT 用信用咭付款唔駛簽約
我兩個台都有, smt 用左一個月,
比兔仔台穩定

TOP

SMT 係唔係真係咁好??

我有朋友用 NWM 佢完全無問題

其實會唔會關地區問題??

同埋佢好似係用果時先開 3G 出網, 唔用果時常關

TOP

回復 7# wilkins


屯門用新世界快到顛左....但一出市區就麻麻地.
SMT就一般.SMT唔駛簽約可以試一兩個月先. 新世界一簽簽一年.

TOP

回復 8# max.chow


我朋友佢住柴灣, 我見佢都無問題

TOP

差天共地!

TOP