請各大大幫忙CUBE U30GT-H死機

本帖最後由 bruce2008 於 2012-11-25 04:21 編輯

本來部機係Android4.0 WIN8 UI版
我找朋友幫我刷4.1後,開機見到双核豌豆,
之後見到機器人躺下了和感嘆號!!
是否已磚機??有冇得整??
照片.JPG
請各大大幫忙!!HELP!

點解唔搵返你朋友整, anyway , downlaod官方rom. 改name. update.img,  用卡刷。入bootloader. Vol + power

自己試過可以

TOP

重刷

TOP

回復 2# hozaizai


    佢話驚會整死埋部機

TOP

回復 2# hozaizai
佢話驚會整死埋部機,,我真係唔多謝點整,有冇師兄可以幫到手??

TOP

Android機應該係刷不死的..

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

回復 7# 167pk


    佢係我妹D同學

TOP