[開箱] 買左件新玩具玩=] (+相)

本帖最後由 我係小魚兒 於 2012-12-8 11:30 編輯



買左件新玩具...見佢水貨幾平
不過12月咁就破產了...

同場加影



一黑一白 2兄弟!!


咪住...原來仲有個細佬
附件: 您需要登錄才可以下載或查看附件。沒有帳號?註冊

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

咩mic黎?

TOP

家陣兒買 你個比賽完左未

TOP

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

TOP

唔係想買單反咩?

不過其實呢部機都好好,有電動Zoom又有恆定大光圈,拍片應該仲好過單反。恭喜曬!

TOP

家陣兒買 你個比賽完左未
mad scientist 發表於 2012-12-7 23:39



    今日又拿左2個獎...因為過2日要拍警匪片....

TOP

唔係想買單反咩?

不過其實呢部機都好好,有電動Zoom又有恆定大光圈,拍片應該仲好過單反。恭喜曬! ...
alexngai 發表於 2012-12-7 23:46



   
我冇買咪添.

where is G3 now?
hongkongiron 發表於 2012-12-7 23:42


我部G3 係到...放心...將會有第4部PANASONIC GA LA...
單反仲有A55

TOP

今日又拿左2個獎...因為過2日要拍警匪片....
我係小魚兒 發表於 2012-12-8 00:01


when will you shoot adult action film

TOP

恭喜晒喎

TOP