我係小魚兒 當前離線
❤二人幾千もの夢を語り合ったね ...
Moderator
QE3 當前離線
Banned
TOP
074010 當前離線
中級會員
mad scientist 當前離線
Call Of Cthulhu
特級會員
hongkongiron 當前離線
alexngai 當前離線
進階會員
家陣兒買 你個比賽完左未 mad scientist 發表於 2012-12-7 23:39
唔係想買單反咩? 不過其實呢部機都好好,有電動Zoom又有恆定大光圈,拍片應該仲好過單反。恭喜曬! ... alexngai 發表於 2012-12-7 23:46
我冇買咪添. where is G3 now? hongkongiron 發表於 2012-12-7 23:42
今日又拿左2個獎...因為過2日要拍警匪片.... 我係小魚兒 發表於 2012-12-8 00:01
psuser 當前離線